Екологічні групи рослин. Життєві форми. Типи рослинних угруповань. Значення рослин.

12 запитань
Запитання 1

Назвіть чинники неживої природи:

варіанти відповідей

вирубування лісів;

вплив паразитів;

вплив хижаків;

температура повітря.

Запитання 2

Кактуси, рослини пустель, тропічні рослини відносяться до:

варіанти відповідей

холодолюбних;

світлолюбних;

теплолюбних;

тіньолюбних.

Запитання 3

Назвіть характеристики рослин, які відносять до сукулентів:

варіанти відповідей

запасають поживні речовини впідземних частинах;

запасають поживні речовини надземних частинах;

запасають воду в листках або стеблі;

здатні розмножуватися спорами.

Запитання 4

Рослиною-паразитом є:

варіанти відповідей

сосна;

росичка;

повитиця;

осот.

Запитання 5

Видовжений здерев'янілий стовбур мають рослини, які належать до:

варіанти відповідей

чагарників;

дерев;

дворічних трав;

багаторічних трав.

Запитання 6

Кукурудза - це:

варіанти відповідей

однорічна трав'яниста рослина;

багаторічна трав'яниста рослина;

чагарник;

дерево.

Запитання 7

Назвіть комахоїдну рослину:

варіанти відповідей

повитиця;

омела;

непентес;

тюльпан.

Запитання 8

Дайте визначення поняття "флора":

варіанти відповідей

сукупність усіх видів рослин певної території;

сукупність усіх рослинних угруповань певної території;

сукупність усіх організмів, що мешкають на певній території;

сукупність усіх організмів, що мешкають на певній території і взаємодіють з неживою природою.

Запитання 9

Виключно на болотах росте:

варіанти відповідей

сосна;

росичка;

повитиця;

осот.

Запитання 10

Назвіть організми здатні створювати органічні речовини з неорганічних:

варіанти відповідей

одноклітинні тварини;

гриби;

рослини;

хвороботворні бактерії.

Запитання 11

Для одержання тканини вирощують:

варіанти відповідей

томати;

рис;

льон;

бавовну.

Запитання 12

Види рослин, що занесені до Червоної книги України:

варіанти відповідей

зигокактус;

білотка альпійська;

рябчик гірський;

півонія декоративна.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест