Еволюційні зміни організмів, що вдосконалюють наявні пристосування цього виду до вже освоєних ним умов існування або вже використовувану функію цього органа - це:
Ступінь пристосувальних можливостей виду в мінливих умовах навколишнього середовища - це...
Утворення різноманітних форм організмів у межах виду або групи споріднених видів, що є результатом пристосування до різних умов середовища існування - це:
Екологічно пластичним видом є:
Оберіть екологічно пластичні види (еврибіонти)
Вкажіть екологічно непластичні види (стенобіонти)
Який процес показано на малюнку?
який з прикладів відповідає преадаптації?
Як називаються види, що можуть жити в широкому діапазоні змін умов існування?
Як називаються види, що можуть жити у вузькому діапазоні змін умов існування?
До якої екологічної групи належать симбіонти та мешканці великих морських глибин, печер?
Який процес забезпечив виникнення серед ссавців великої кількості груп, що живуть в наземно-повітряному, ґрунтовому, водному середовищі?
Відомі із праць Ч.Дарвіна в'юрки, які живуть на Галапагоських островах, відрізняються за певними ознаками між собою. Але найважливішою зміною, яка стала причиною виникнення цих видів, була зміна форми ..., яка спричинила зміну ... у цих птахів. Встановіть у якій групі вказано правильну послідовність слів, які необхідно вставити в текст замість крапок:
На одній і тій же території може одночасно жити кілька видів синиць. Всі синиці живляться комахами. Завдяки чому вони вживаються разом і між ними не виникають бійки за територію та кормову базу:
Наслідком адаптивної радіації є:
В якій із цих груп вказані види, які утворилися внаслідок адаптивної радіації:
Здатність організмів виду до існування в певному діапазоні значень екологічного чинника - це
Форель струмкова є
І. Екологічну пластичність виду визначає генетична пластичність.
ІІ. Екологічну пластичність виду визначає адаптивний потенціал.
Вставте пропущене слово.
Вихідними видами в адаптивній радіації є зазвичай екологічно ________ види.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома