Екологічні чинники це :
Сонце -це екологічний чинник
Хижацтво-це екологічний чинник
Абіотичні чинники
Антропічні чинники
Оберіть антропогенні чинники
Увідповідніть метод екологічних досліджень і його приклад.
1 моніторинг
2 екологічна індикація
3 моделювання
4 спостереження
А використання інфрачервоної камери для визначення видів сов у парку
Б вивчення наявності чутливих до забруднення повітря видів лишайників навколо заводу
В використання акваріума з рибами для дослідження швидкості розмноження ціанобактерій
Г щомісячне визначення співвідношення самок і самців коропа в Канівському водосховищі
Екологія - це наука, яка вивчає:
Установіть відповідність мж типом екологічних факторів та їх характеристикою:
1. біотичні 2. екологічні 3. антропогенні 4. абіотичні
А – усі компоненти довкілля
Б – компоненти неживої природи
В – різні форми взаємодії особин у популяції і поза її межами
Г – господарська діяльність людини
Д – сумарна дія факторів природи і діяльності людини
Прикладами антропічних факторів є:
Який компонент середовища належить до абіотичних факторів:
Неперіодичні дії екологічного чинника
Припливи і відпливи-це дія екологічного чинника
Будь який екологічний чинник має межі позитивного впливу на організм - це закон
Білі ведмеді -це
Вовки -це
Для розвитку пуголовків потрібна вода, а для дорослої жаби вона менш важлива-це відображення закону
Обмежуючий фактор для оленів
Для збільшення стійкості до заморозків у травні, рослини рясно поливають на ніч - це закон
Прямі екологічні чинники
Виберіть правильне формулювання закону оптимуму
На рисунку зображено схему дії екологічного фактора. Проаналізуйте твердження і вкажіть правильні.
І. Межі витривалості виду позначено точками А і Б.
ІІ. Затемнені ділянки відповідають зоні пригнічення життєдіяльності
Що таке екологічний оптимум?
Стенобіонти організми, які можуть жити :
Стенофаги – організми, які живляться :
Еврибіонти - організми, які можуть жити за:
До стенобіонтів відносяться:
Виберіть групу тварин з широкою екологічною валентність.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома