ЕКОЛОГІЯ (узагальнення теми)

Додано: 17 березня 2022
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 543 рази
22 запитання
Запитання 1

Що означає поняття «екологія»?

варіанти відповідей

 Це наука про живі організми.

Це наука, що вивчає живу і неживу природу

Це наука, що вивчає взаємодію організмів із навколишнім середовищем

Це наука, що вивчає будову живих організмів та їх органи

Запитання 2

Як називають організовану групу популяцій рослин, тварин та мікроорганізмів, які мешкають спільно в одних і тих самих умовах середовища? 

варіанти відповідей

Біотип

Екосистема

Фітоценоз

Біоценоз

Запитання 3

 Як називається угрупування організмів, штучно створених для отримання сільськогосподарської продукції? 

варіанти відповідей

Екосистема

Біогеоценоз

Агроценоз

Популяція.

Запитання 4

Що складається з таких ланок, як продуценти, консументи, редуценти, та компоненти неживої природи?

варіанти відповідей

Біогеоценоз

Біотон

Популяція

Екологічний фактор

Запитання 5

Укажіть кількісний діапазон фактора, що найбільше сприятливий для життєдіяльності?

варіанти відповідей

Екологічний песимум

Екологічний оптимум

Екологічний мінімум

Екологічний максимум

Запитання 6

 Ряд взаємопов’язаних видів, з яких кожен попередній вид є їжею для наступного:

варіанти відповідей

харчовий ланцюг

піраміда чисельності

харчова сітка

харчовий рівень

Запитання 7

Організми, що синтезують (утворюють) органічні речовини з неорганічного середовища - це:

варіанти відповідей

Біогеоценоз   

Редуцент

Консумент

Екосистема

Продуцент

Фітоценоз

Запитання 8

Організми, що перетворюють органічну речовину на неорганічні складові - це:

варіанти відповідей

Біогеоценоз

Редуцент

Консумент

Продуцент

Фітоценоз

Запитання 9

Продуцентами є:

варіанти відповідей

Рослини 

Черв’яки   

Тварини

Мікроорганізми

Запитання 10

 Консументами є:

варіанти відповідей

Рослини

 Черв’яки 

Тварини

Мікроорганізми

Запитання 11

 Редуцентами є:

варіанти відповідей

 Рослини     

Тварини 

ціанобактерії

Гриби

Запитання 12

 Вплив живих організмів один на одного — це:

варіанти відповідей

абіотичні фактори середовища

біотичні фактори середовища

антропогенний фактор

всі відповіді правильні

Запитання 13

Антропогенний фактор середовища:

варіанти відповідей

 ґрунт

взаємозв’язки між особинами в популяції

землеробство

зміни клімату

Запитання 14

Рослинна частина біоценозу:

варіанти відповідей

фітоценоз

зооценоз

мікроценоз

мікоценоз

сезонні зміни довжини дня

Запитання 15

Закінчіть фразу: „Сукупність особин одного виду організмів, які протягом тривалого часу існують у межах однієї території, вільно схрещуються, проте ізольовані від особин інших груп того самого виду, називається ...” (виберіть відповідь):

варіанти відповідей

екосистемою

біоценозом

популяцією

біотою

Запитання 16

Аналіз вікової структури популяції дає можливість:

варіанти відповідей

Прогнозувати їх чисельність

Підвищувати стійкість проти несприятливих впливів середовища

Не відіграє принципової ролі

Запитання 17

 Первинне співвідношення статей найчастіше становить:

варіанти відповідей

2 : 1

3 : 1

1 : 1

4:1

Запитання 18

Енергія сонячного світла може бути трансформована в енергію хімічних речовин:

варіанти відповідей

Продуцентами

Редуцентами

Консументами

Запитання 19

 Закон піраміди енергії стверджує, що кожним наступним трофічним рівнем засвоюється певна кількість енергії від попереднього, що становить:

варіанти відповідей

Понад 10% енергії

 Понад 50% енергії

 Не більше 10% енергії

Запитання 20

Виберіть з перелічених організмів ті, які належать до консументів ІІ порядку :

варіанти відповідей

гриби

водорості

хижаки

рослини

комахоїдні птахи

фітофаги

Запитання 21

Спрямовані послідовні зміни угруповань організмів на певній ділянці середовища це:

варіанти відповідей

фітоценоз

сукцесія

екосистема

агроценоз

Запитання 22

Основними ознаками агроценозу є:

варіанти відповідей

біорізноманітність

розімкненість біохімічних циклів

залежність існування від людини

саморегуляція

розгалужені трофічні сітки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест