Становище сільського господарства у повоєнну добу (1945 - початок 1950-х рр.) визначали
Укажіть особливість розвитку промисловості УРСР в роки повоєнної відбудови.
Укажіть термін, тлумачення якого наведено.
Повернення до країн осіб, які з різних причин опинилися на території інших держав - .....
Зображений плакат, що був присвячений відбудові, вказує на її ....
Яку п′ятирічку розвитку народного господарства називали "п′ятирічкою відбудови"?
Коли в післявоєнний час в УРСР було скасовано карткову систему?
Який український поет у період "ждановщини" зазнав нещадної критики за вірш "Любіть Україну"?
Кампанія боротьби з "космополітизмом", що була поширена в післявоєнні роки, мала яскраво виражений ....
Яка подія (процес) є проявом політики "ждановщини" в СРСР (УРСР)?
Що було однією з особливостей післявоєнної відбудови України (1945 — початок 1950-х рр.)?
Чим було зумовлене таке повідомлення сільгоспвідділу ЦК КП(б)У: «З лютого 1946 р. почався масовий наплив населення Брянської, Калузької, Орловської, Одеської, Полтавської, Київської, Вінницької та інших областей у західні області України за хлібом...»?
Які з вказаних подій відбулися в 1947 р.
До чого призвела ситуація, описана в джерелі?
«...Посуха, особливо у червні-липні, до всіх нещасть (бо треба було загоювати рани війни) додала ще й свої. Врожай зернових вийшов доісторичний..., тобто 1 ц посіяли, а зібрали 3 ц у кращому випадку. Та ще який тоді був обробіток ґрунту? Сяк-так, аби вкинути зерно в землю. Поля обробляли переважно кіньми-клячами, коровами, лопатами, сапами, а збирали косами та жіночими руками. Бо чоловіки лишилися напівкаліками...»
Укажіть рису, характерну для відбудови промисловості в Україні після Другої світової війни
Якими були причини голоду в УРСР у 1946 - 1947 рр.?
Що з переліченого характеризує умови, за яких відбувалася відбудова господарства в УРСР у повоєнну добу?
Які явища та процеси характерні для економіки України в повоєнні часи?
Що було характерним для України в перші повоєнні роки (1945 - 1950-х рр.)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома