Економічні проблеми (енергетична і сировинна)

Додано: 11 травня 2023
Предмет: Географія, 9 клас
Тест виконано: 4 рази
6 запитань
Запитання 1

У пошуках нових запасів сировини доводиться експлуатувати родовища зі складними гірничо-геологічними умовами залягання корисних копалин, у віддалених важкодоступних районах. Де знаходяться ці райони

варіанти відповідей

Рососія Канада Африка Австралія США

Китай Японія Чехословакія Венгрия Великобританія

Рососія Румунія Німеччина США Італія

Тайвань Киевська Русь Франція Голандія

Запитання 2

Позначте дві головні причини виникнення енергетичної та сировинної проблеми:

варіанти відповідей

підвищення цін на сировину та енергію

нераціональне використання видобутої сировини

зростання потреб людства в сировині та енергії 

обмеженість продовольчих ресурсів

Запитання 3

Вставте пропущене слово

??????? шлях передбачає раціональне використання природних ресурсів. Можливо більш якісне використання вихідної сировини або використання більш продуктивних і безпечних джерел енергії, таких як:

варіанти відповідей

Екстенсивний

Інтенсивний

Дробусивний

Харчовий

Запитання 4

Вставте пропущенне слово

?????????шлях вирішення, що передбачає подальше збільшення видобутку енергоносіїв і абсолютне зростання енергоспоживання. Разом з тим ряд країн стикається з досягненням межі власного виробництва енергоносіїв, або з перспективою скорочення цього виробництва. Такий розвиток подій спонукає до пошуків способів більш раціонального використання енергоресурсів.

варіанти відповідей

Пробурний

Інтенсивний

Хімічний

Екстенсивний

Запитання 5

Місця де були радіаційнні катастрофи

варіанти відповідей

Челябінск Баку Сан-франциско

Київ Челябінск Фукусіма Токио

Київ Челябінск Фукусіма Пітсбург

москва Станбул Берлин Варшава

Запитання 6

Для вирішення сировинної проблеми в Україні необхідно розвивати

варіанти відповідей

власне виробництво

переробку корисних копалин на території України

власне виробництво та переробку корисних копалин на території України.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест