Екзамен. Курси вчителів недільних шкіл

Додано: 22 березня
Предмет: Людина і світ
50 запитань
Запитання 1

Мета Недільної школи - 

варіанти відповідей

донести вістку спасіння кожній дитині

донести біблійні історії кожній дитині

донести радісну звістку про народження Ісуса Христа кожній дитині

організувати для дітей хороше дозвілля

Запитання 2

Головним конспектом і підручником на уроці має бути…

варіанти відповідей

методичний посібник

Біблія

наочний посібник

конспект вчителя

Запитання 3

Яка ціль зацікавлення у викладанні Головної Істини?

варіанти відповідей

зосередження уваги дітей і вступ в тему

щоб наповнити урок цікавим матеріалом

щоб розкрити тему уроку для дітей

донести Головну Істину до дітей

Запитання 4

Скільки разів варто повторювати Головну Істину в контексті біблійної історії?

варіанти відповідей

1 раз

2 рази

можна і не повторювати

5 - 9 разів

Запитання 5

Застосування це – 

варіанти відповідей

життєві дитячі приклади

процес за допомогою якого ви доносите Головну Істину дитині

Головна Істина уроку

процес, за допомогою якого ви настільки конкретно вносите Головну Істину в життя дитини, що вона стає перед вибором змінити своє життя

Запитання 6

Застосування повинно 

варіанти відповідей

бути конкретним та особистісним 

стосуватися життя дитини та бути конкретним 

стосуватися життя дитини, бути конкретним та особистісним

стосуватися життя дитини та бути особистісним 

Запитання 7

Кінець біблійної історії це – 

варіанти відповідей

кульмінація

висновок

зав’язка

коротенька розв’язка

Запитання 8

Розповідь біблійної історії не повинна займати більше 

варіанти відповідей

5 хв

15 хв

20 хв

виділеного часу на урок

Запитання 9

Головна істина - це 

варіанти відповідей

основна істина з визначеного біблійного уривку, яка застосовується в житті дитини

істина з визначеного біблійного уривку

основна істина Біблії

основна істина з визначеного біблійного уривку, яка зацікавила вчителя

Запитання 10

Обов’язки вчителя НШ:

варіанти відповідей

готувати та проводити уроки НШ, приймати участь в житті дітей

інколи готуватися до занять по Біблії

працювати з дітьми тільки на уроці недільної школи

приходити на уроки готовим, тільки тоді, коли скаже директор

Запитання 11

Вороги вчителя НШ – це...

варіанти відповідей

страх, одноманітність, монотонність, відсутність міміки, слова «паразити», відсутність зорового контакту

монотонність, відсутність міміки 

відсутність зорового контакту

страх, одноманітність

Запитання 12

Перший крок до перемоги ворогів вчителя НШ?

варіанти відповідей

боротися і поборете

найперше їх виявити

роздумувати про них

з часом самі зникнуть

Запитання 13

Організаційна частина складається з ...

варіанти відповідей

привітання, перевірка, молитва, спів

привітання, заохочення, спів

привітання, молитва, спів

привітання, молитва

Запитання 14

Мета організаційної частини

варіанти відповідей

виявити відсутніх дітей та причину їхньої відсутності

створити робочу атмосферу на уроці

гарно організувати навчальний процес

мобілізувати дітей до праці, пробудити їхню увагу, створити робочу атмосферу на уроці

Запитання 15

Мета повторення опорних знань на уроці

варіанти відповідей

привернути увагу дітей

закріпити отримані знання

повторити знання, отримані на попередніх уроках

вчитися використовувати отримані знання на практиці

Запитання 16

Мета мотиваційної частини в уроці –

варіанти відповідей

повторити отримані на минулому уроці знання

повторити отримані знання на сьогоднішньому уроці

привернути увагу дітей та зосередити її на новому навчальному матеріалі

це сходинка до вивчення золотого вірша

Запитання 17

Засвоєння нових знань це

варіанти відповідей

основна частина уроку, де учень вступає в контакт із новою інформацією та ідеями

повторення отриманих знань на сьогоднішньому уроці

привернути увагу дітей та зосередити її на новому навчальному матеріалі

це рефлексія

Запитання 18

Формування умінь і навичок це -

варіанти відповідей

створити робочу атмосферу на уроці

повторити отримані знання на сьогоднішньому уроці

закріпити отримані знання

вчитися використовувати отримані знання на практиці

Запитання 19

Що таке рефлексія ?

варіанти відповідей

вивчення золотого вірша

вивчення Головної істини

повторення вивченого на уроці

запитання, які допомагають перевірити чи розуміє дитина як застосувати біблійні істини в своєму житті

Запитання 20

Творчість на уроках НШ допомагає...

варіанти відповідей

нагадує для учня тему уроку, головну істину

нагадує для учня про творчі навики кожного дитини

нагадує для учня про красу природи

розвиває творчі здібності дітей

Запитання 21

Провідною діяльністю дітей дошкільного віку є

варіанти відповідей

емоційне спілкування з дорослим

ігрова діяльність

навчання

особистісне спілкування з ровесниками

Запитання 22

Навіщо дітям слухати біблійну розповідь?

варіанти відповідей

щоб знати багато біблійних історій

щоб вивчати біблійних персонажів

щоб життя дитини змінилося під впливом біблійної історії

щоб знати доктрину

Запитання 23

Біблія на уроці має ...

варіанти відповідей

бути в центрі уваги

бути в класі

бути на столі

не обов’язково її мати, коли знаєте історію напам’ять

Запитання 24

Провідною діяльністю підлітків є

варіанти відповідей

емоційне спілкування з дорослим

ігрова діяльність

навчання

особистісне спілкування з ровесниками

Запитання 25

Наочні посібники – це...

варіанти відповідей

допоміжний засіб навчання

картинки

дошка

фланелограф, географічні карти

Запитання 26

Провідною діяльністю дітей шкільного віку є

варіанти відповідей

емоційне спілкування з дорослим

ігрова діяльність

навчання

особистісне спілкування з ровесниками

Запитання 27

Речення зв’язка це – 

варіанти відповідей

влучно підібране речення , яке об’єднує зацікавлення та початок біблійної історії

влучно підібрані слова, які об’єднані в речення

влучно підібране речення, яке об’єднує вступ біблійної історії з кульмінацією

влучно підібране речення, яке об’єднує зацікавлення висновком біблійної історії

Запитання 28

Найвища точка емоційної напруги в біблійній історії називається...

варіанти відповідей

висновком

головною істиною

розв’язкою

кульмінацією

Запитання 29

Вимоги до застосування:

варіанти відповідей

має відноситися до життя дитини, бути особистісним та конкретним

коротенький приклад з життя

має відноситися до життя дитини, не бути особистісним та конкретним

бути особистісним та конкретним

Запитання 30

Послідовність кроків у вивчення вірша з Біблії за методом «Шести кроків»

варіанти відповідей

читання, вступ, пояснення, застосування, тренування, рефлексія

вступ, пояснення, читання, застосування, тренування, рефлексія

вступ, читання, пояснення, тренування, застосування, рефлексія

вступ, читання, пояснення, застосування, тренування, рефлексія

Запитання 31

Чи правильне твердження: Вчитель повинен бути членом церкви і мати довіру батьків та керівництва церкви (як виняток, може бути людина, яка ще не є членом церкви, але їй довіряє керівництво)

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 32

Чи правильне твердження: Вчитель повинен бути духовно, душевно та розумово здоровою людиною

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 33

Чи правильне твердження: Вчителем недільної школи може бути підліток

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 34

Чи правильне твердження: зацікавлення повинно захоплювати увагу дитини та бути пов’язаним із світом дитини

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 35

Чи правильне твердження: Ідучи з уроку НШ, дитина повинна запам’ятати декілька Істин із усього, що було сказано

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 36

Чи правильне твердження: Однією з цілей біблійної історії є те, щоб до закінчення розповіді дитина зрозуміла Головну Істину. Тому її потрібно повторювати достатню кількість разів

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 37

Чи правильне твердження: Головна Істина повинна заповняти паузи кожен раз, коли ви втратили ниточку розповіді біблійної історії

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 38

Чи правильне твердження: Історію потрібно завершити після кульмінації. Наступає розв’язка, і діти швидко втрачають зацікавленість

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 39

Чи правильне твердження: Щонайменше дві цитати повинні бути прочитані безпосередньо з Біблії протягом усієї біблійної історії історії

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 40

Чи правильне твердження: Головна істина повинна звучати особисто

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 41

Чи правильне твердження: Головна істина повинна бути не дуже важливою для дитини

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 42

Чи правильне твердження: Проводити урок краще сидячи, щоб добре бачити увесь клас і щоб дітям було добре видно учителя

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 43

Чи правильне твердження: Зацікавлення повинне бути не більш 5 хв.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 44

Чи правильне твердження: Якщо в зацікавленні вчитель сказав щось не так, то потрібно зразу ж вибачитись перед дітьми

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 45

Чи правильне твердження: Золотий вірш не обов’язково повинен підходити до теми і Головної Істини уроку

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 46

Чи правильне твердження: При читанні золотого вірша вчителем, дитина повинна бачити Біблію, щоб усвідомити, що цей вірш надрукований в Біблії

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 47

Чи правильне твердження: Використовувати наочні посібники для вивчення золотого вірша можна лише після того, як ви прочитали його з Біблії

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 48

Чи правильне твердження: Застосування для віруючої і не віруючої дитини не повинні відрізнятися

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 49

Чи правильне твердження: Вірш потрібно повторити не менше 20 раз, перш ніж дитина запам’ятає його

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 50

Чи правильне твердження: Вивчаючи золотий вірш з дітьми, вчитель сам має знати цей вірш напам’ять

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест