Мета Недільної школи -
Головним конспектом і підручником на уроці має бути…
Яка ціль зацікавлення у викладанні Головної Істини?
Скільки разів варто повторювати Головну Істину в контексті біблійної історії?
Застосування це –
Застосування повинно
Кінець біблійної історії це –
Розповідь біблійної історії не повинна займати більше
Головна істина - це
Обов’язки вчителя НШ:
Вороги вчителя НШ – це...
Перший крок до перемоги ворогів вчителя НШ?
Організаційна частина складається з ...
Мета організаційної частини
Мета повторення опорних знань на уроці
Мета мотиваційної частини в уроці –
Засвоєння нових знань це
Формування умінь і навичок це -
Що таке рефлексія ?
Творчість на уроках НШ допомагає...
Провідною діяльністю дітей дошкільного віку є
Навіщо дітям слухати біблійну розповідь?
Біблія на уроці має ...
Провідною діяльністю підлітків є
Наочні посібники – це...
Провідною діяльністю дітей шкільного віку є
Речення зв’язка це –
Найвища точка емоційної напруги в біблійній історії називається...
Вимоги до застосування:
Послідовність кроків у вивчення вірша з Біблії за методом «Шести кроків»
Чи правильне твердження: Вчитель повинен бути членом церкви і мати довіру батьків та керівництва церкви (як виняток, може бути людина, яка ще не є членом церкви, але їй довіряє керівництво)
Чи правильне твердження: Вчитель повинен бути духовно, душевно та розумово здоровою людиною
Чи правильне твердження: Вчителем недільної школи може бути підліток
Чи правильне твердження: зацікавлення повинно захоплювати увагу дитини та бути пов’язаним із світом дитини
Чи правильне твердження: Ідучи з уроку НШ, дитина повинна запам’ятати декілька Істин із усього, що було сказано
Чи правильне твердження: Однією з цілей біблійної історії є те, щоб до закінчення розповіді дитина зрозуміла Головну Істину. Тому її потрібно повторювати достатню кількість разів
Чи правильне твердження: Головна Істина повинна заповняти паузи кожен раз, коли ви втратили ниточку розповіді біблійної історії
Чи правильне твердження: Історію потрібно завершити після кульмінації. Наступає розв’язка, і діти швидко втрачають зацікавленість
Чи правильне твердження: Щонайменше дві цитати повинні бути прочитані безпосередньо з Біблії протягом усієї біблійної історії історії
Чи правильне твердження: Головна істина повинна звучати особисто
Чи правильне твердження: Головна істина повинна бути не дуже важливою для дитини
Чи правильне твердження: Проводити урок краще сидячи, щоб добре бачити увесь клас і щоб дітям було добре видно учителя
Чи правильне твердження: Зацікавлення повинне бути не більш 5 хв.
Чи правильне твердження: Якщо в зацікавленні вчитель сказав щось не так, то потрібно зразу ж вибачитись перед дітьми
Чи правильне твердження: Золотий вірш не обов’язково повинен підходити до теми і Головної Істини уроку
Чи правильне твердження: При читанні золотого вірша вчителем, дитина повинна бачити Біблію, щоб усвідомити, що цей вірш надрукований в Біблії
Чи правильне твердження: Використовувати наочні посібники для вивчення золотого вірша можна лише після того, як ви прочитали його з Біблії
Чи правильне твердження: Застосування для віруючої і не віруючої дитини не повинні відрізнятися
Чи правильне твердження: Вірш потрібно повторити не менше 20 раз, перш ніж дитина запам’ятає його
Чи правильне твердження: Вивчаючи золотий вірш з дітьми, вчитель сам має знати цей вірш напам’ять
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома