1. Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни
Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів
Змістові лінії освітньої галузі «Громадянська та історична»
Змістові лінії програми Р.Шияна
Поняття в курсі «Я досліджую світ»
Над поняттями можна здійснювати такі логічні операції (за методикою Т.Байбари):
Вимоги до добору навчального матеріалу у підручниках «Я досліджую світ»
Вибір та поєднання методів навчання залежить від
Словесні методи, які ефективні на уроках «Я досліджую світ»
Метод навчання, який передбачає послідовне розкриття змісту нового матеріалу у художньому та розмовному стилі мовлення
Умови успішного застосування методу «бесіда»
Полегшують розуміння пояснюваного матеріалу
Метод навчання, який передбачає показ конкретних об'єктів, явищ, процесів у їх натуральному вигляді
Об’єкти для організації спостереження учнів з метою реалізації завдань освітньої галузі «Громадянська та історична»
При викладанні предмета «Я досліджую світ» з метою реалізації завдань освітньої галузі "Громадянська та історична" перевага надається таким методам:
Методи, при яких джерелами знань стають предмети та явища навколишнього життя або їх зображення, моделі
Відповідно до Наказу МОН № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» для освітньої галузі «Громадянська та історична» необхідно забезпечити:
Форми організації навчання на уроці «ЯДС» за кількістю учнів:
Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:
Критерії сучасного уроку ЯДС:
Етап уроку «ЯДС» - «Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу» включає такі елементи .
Основна ідея інтелект карт
Для гарантії ефективної роботи з інформацією в інтелект карті, її необхідно записувати
Основні завдання при роботі над проєктами
Теми проєктів з освітньої галузі «Громадянська та історична»
Роль вчителя при використанні методу проєктів
При формуванні знань про Україну та її місце в світі з метою формування знань з освітньої галузі «Громадянська та історична» варто використовувати такі карти
Графічне зображення дійсності, де окремі частини зображуються умовними позначками - геометричними фігурами, символами, написами, а співвідношення й зв'язки поєднуються лініями чи стрілками.
Діалогічна форма викладу і вивчення суспільствознавчого матеріалу називається
Види роботи із правилами, що подані у підручнику
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома