Екзаменаційна контролююча комп’ютерна тестова програма

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 247 разів
30 запитань
Запитання 1

1. Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни      


варіанти відповідей

уміння 

знання 

навички 

компетентності

методи 

Запитання 2

Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів

 

варіанти відповідей

Базовий навчальний план

Типові освітні програми

Типові навчальні плани

Конспект уроку

Освітня програма

Інтелект карта

Запитання 3

Змістові лінії освітньої галузі «Громадянська та історична»



варіанти відповідей

Історичні події та пам’ятні дати

Середовище соціальне та природне

Джерела інформації соціальної та історичної

Людина серед людей

 Історичні факти та особи, події суспільного життя

Людина у світі

Громадянин України, культурні цінності

Принципи демократичного громадянства

Запитання 4

Змістові лінії програми Р.Шияна


варіанти відповідей

«Я – Людина»

«Я серед людей»

«Людина і світ"

«Моя культурна спадщина»

«Громадянські права і обов’язки»

«Моя шкільна і місцева громади»

«Історія України»

Запитання 5

Поняття в курсі «Я досліджую світ»



варіанти відповідей

конкретні, одиничні відомості, їх фрагменти або події, явища, предмети, що сприймаються безпосередньо.

форма наочно-образного знання, образ об'єкта за його відсутності.

узагальнена форма відображення у свідомості людини навколишньої дійсності

спосіб міркування від часткових суджень до загального висновку

Запитання 6

Над поняттями можна здійснювати такі логічні операції (за методикою Т.Байбари):


варіанти відповідей

 узагальнення

 розширення

обмеження понять

поглиблення

поділ поняття 

Запитання 7

Вимоги до добору навчального матеріалу у підручниках «Я досліджую світ»

 


варіанти відповідей

науковість

яскравість

систематичність

ступінь необхідності

естетичність

доступність

Запитання 8

Вибір та поєднання методів навчання залежить від

  


варіанти відповідей

мети уроку

бажання учнів

сукупності конкретних навчальних ситуацій

 змісту уроку

рівня засвоєння матеріалу

Запитання 9

Словесні методи, які ефективні на уроках «Я досліджую світ»

    


варіанти відповідей

 розповідь

  пояснення

лекція

бесіда

спостереження

робота за підручником

навчальна дискусія

Запитання 10

Метод навчання, який передбачає послідовне розкриття змісту нового матеріалу у художньому та розмовному стилі мовлення


варіанти відповідей

бесіда

розповідь

пояснення

лекція

робота за статтею підручника 

Запитання 11

Умови успішного застосування методу «бесіда»



варіанти відповідей

стежити, щоб усі учні брали активну участь у бесіді

уважно вислуховувати запитання

обмежити час для обмірковування відповіді

аналізувати відповіді своїх товаришів

 правильні відповіді схвалювати

помилкові чи неповні відповіді критикуються

Запитання 12

Полегшують розуміння пояснюваного матеріалу


варіанти відповідей

тлумачення рідко вживаних слів

уточнення термінів (понять)

уміння вести записи

використання аналогії та образного зіставлення

складання плану  прослуханого

Запитання 13

Метод навчання, який передбачає показ конкретних об'єктів, явищ, процесів у їх натуральному вигляді


варіанти відповідей

ілюстрування

демонстрування

спостереження

відеометод 

Запитання 14

Об’єкти для організації спостереження учнів з метою реалізації завдань освітньої галузі «Громадянська та історична»


варіанти відповідей

поведінка людей в громадських місцях

ріст і розвиток рослин

праця людей на промисловому підприємстві

дотримання правил дорожнього руху

робота по благоустрою району

реалізація прав і обов’язків

Запитання 15

 При викладанні предмета «Я досліджую світ» з метою реалізації завдань освітньої галузі "Громадянська та історична" перевага надається таким методам:

    


варіанти відповідей

спостереження

 екскурсії

 досліди

ігрові методи

активні методи

демонстрація об'єктів 

творчі методи

Запитання 16

Методи, при яких джерелами знань стають предмети та явища навколишнього життя або їх зображення, моделі



варіанти відповідей

 показ 

робота за підручником 

робота за картинами 

наочні

ілюстрування   

тренінг 

Запитання 17

Відповідно до Наказу МОН № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» для освітньої галузі «Громадянська та історична» необхідно забезпечити:


варіанти відповідей

зображення символів держави

гербарії

портрети історичних осіб

глобус

мікроскоп

ілюстрації предметів народно-ужиткового побуту

Запитання 18

Форми організації навчання на уроці «ЯДС» за кількістю учнів:


варіанти відповідей

індивідуальна 

парна

самостійна

групова  

скерована

колективна (фронтальна)

Запитання 19

Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:


варіанти відповідей

наявність кваліфікованого вчителя

наявність різновікової групи учнів

одноманітні види діяльності

наявність доброго підручника, ТЗН

виділення головного і другорядного

наявність мотивації навчання

Запитання 20

Критерії сучасного уроку ЯДС:


варіанти відповідей

забезпечення організаційної чіткості

можливості самореалізації учня

відкриття нового

наявність підручників

створення навчальної продукції

наявність рівня навченості

Запитання 21

Етап уроку «ЯДС» - «Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу» включає такі елементи .



варіанти відповідей

пояснення вчителя з використанням наочності

індивідуальне тестове письмове опитування

формування понять та визначень

робота за підручником

робота над засобами етнопедагогіки

Запитання 22

Основна ідея інтелект карт

 


варіанти відповідей

можливість цілісно оглянути тему дня чи тижня

оформленні думок та висновків у зручній формі

вказує на види діяльностей

вказує на очікувані результати

Запитання 23

Для гарантії ефективної роботи з інформацією в інтелект карті, її необхідно записувати


варіанти відповідей

концентрично

у формі деревоподібної схеми

лінійно

у формі таблиці

Запитання 24

 Основні завдання при роботі над проєктами


варіанти відповідей

визначити спікера при роботі в групі

підвищити мотивацію в отриманні додаткових знань

зробити виставку учнівських робіт

виявити переможця змагань

навчити здобувати знання самостійно

Запитання 25

Теми проєктів з освітньої галузі «Громадянська та історична»



варіанти відповідей

Славетні українці сучасності

Сувеніри до Нового року

Винаходи людства

Рослини рідного краю

 Перелітні птахи

Уявні подорожі в інші країни 

Запитання 26

Роль вчителя при використанні методу проєктів


варіанти відповідей

 організатор пізнавальної дослідницької діяльності учнів

дає учням необхідну інформацію

підтримує, заохочує учнів

оформлює результати роботи учнів

координує процес роботи над проєктом

Запитання 27

При формуванні знань про Україну та її місце в світі з метою формування знань з освітньої галузі «Громадянська та історична» варто використовувати такі карти

 


варіанти відповідей

Фізична карта України

Населення України

Карта господарської діяльності світу

Фізична карта світу

Політична карта України

Історична карта світу

Політична карта світу

Запитання 28

Графічне зображення дійсності, де окремі частини зображуються умовними позначками - геометричними фігурами, символами, написами, а співвідношення й зв'язки поєднуються лініями чи стрілками.



варіанти відповідей

діаграма

логічна схема

таблиця

карта 

Запитання 29

Діалогічна форма викладу і вивчення суспільствознавчого матеріалу називається 



варіанти відповідей

розповідь

практична робота

бесіда

спостереження

демонстрування

Запитання 30

Види роботи із правилами, що подані у підручнику


варіанти відповідей

читання правила, пояснення наслідків, якщо його не дотримуватися.

читання статті, визначення правил, які можна скласти за її змістом.

читання правила, перетворення його «навпаки».

аналіз ілюстрації підручника,формулювання висновка про неправомірну поведінку героя

читання правила, постановка запитання до нього, щоб відповіддю було правило

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест