Тіло, яке віддало 5 електронів, заряджене:
Електричний заряд можна виявити за допомогою:
Який заряд мають кульки?
Силу взаємодії двох нерухомих зарядів обчислюють за формулою:
На рисунку зображено лінії електричних полів. Для кожного визначити який це заряд.
Дві однакові кульки,що мають заряди 4⋅10-9 Кл та -5⋅10-9 Кл знаходяться на відстані 3 см один від одного. Яка сила взаємодії між ними?
Дві легкі однакові кульки підвішені на шовкових нитках. Кульки зарядили однаковими однойменними зарядами. На якому малюнку зображено ці кульки?
Пара легких однакових кульок, заряди яких рівні за модулем, підвішені на шовкових нитках. Заряд однієї з кульок вказано на малюнках. Який з малюнків відповідає випадку, коли заряд другої кульки негативний?
Який заряд має паперова гільза, зображена на малюнку, якщо тіло, яке до неї підносять, заряджене негативно?
На яких зарядах починаються лінії електричного поля та на яких закінчуються?
Як взаємодіють однойменні заряди?
Найменший позитивний заряд має
Як взаємодіють ебонітові палички, потерті об хутро?
Який заряд має друга паперова гільза, якщо перша заряджена позитивно?
Наелектризованими є
Тіло заряджене позитивно, якщо воно має
Тіло електризується, коли воно одержує або віддає
На малюнку велика куля має заряд q. Після того як її з'єднали провідником з маленьким кулею, її заряд став q1, а маленької кулі q2. Який вираз правильний?
На якому з малюнків правильно зображено взаємодію заряджених тіл?
В електричне поле позитивно зарядженої кулі вносять негативно заряджену гільзу. В якій точці поля відхилення гільзи буде мінімальним?
Два однакових електрометри А і В мають електричні заряди qA= 0 Кл і qВ = + 20 Кл відповідно. Чому стануть рівні їх заряди, після з'єднання електрометрів провідником?
Якій кількості електронів відповідає заряд тіла, який дорівнює –80×10-12 Кл? Відомо, що заряд одного електрона дорівнює - 1,6*10-19 Кл.
Визначте, як і в скільки разів зміниться сила кулонівської взаємодії двох електронів унаслідок збільшення відстані між ними в 3 рази.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома