Алгоритми і програми. Python. 8 клас. частина 1.Елементи керування. За підручником ІТ-книга. Завадський.

Додано: 18 грудня 2019
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 690 разів
16 запитань
Запитання 1

Оберіть метод, який визначає розміри вікна

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 2

Оберіть метод, який  визначає розташування об’єкта у верхній частині вікна.

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 3

Оберіть метод, який надає можливість отримати значення текстового поля

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 4

Оберіть метод, який визначає розміщення об’єкта у вказаному місці вікна.

варіанти відповідей

geometry      

pack      

get    

place

Запитання 5

 Оберіть метод, який розмістить кнопку посередині вікна.

tk.geometry("220x260")

варіанти відповідей

btn.place(x=150, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=100, y=125, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=150, width=100, height=50)

btn.place(x=150, y=175, width=100, height=50)

Запитання 6

Оберіть конструктор, який розташує на кнопці текст «ОК»





варіанти відповідей

btn=Button(“OK”)

btn.Button(“OK”)

btn=Button(text=“OK”)

btn.Button(text=“OK”)

Запитання 7

Оберіть елемент керування, що відобразить текст у вікні.

   




варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 8

Оберіть елемент керування, що запускає подію

  



варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 9

Оберіть елемент керування для введення та редагування тексту

  


варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Запитання 10

Позначте елементи керування, які ви бачите у вікні Збереження документа.

  

варіанти відповідей

Кнопка 

Напис 

Текстове поле

Багаторядкове текстове поле

Список

Прапорець

Перемикач

Запитання 11

За допомогою якої операції відбувається зчеплення тексту у присвоюванні

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть код відображення кнопки з написом

варіанти відповідей

tk.geometry("400x300")


print ("Привітання,",ent.get(),"!",sep="")

btn.place(x=150,y=200,width=100,height=50)

ent.place(x=150,y=150,width=100,height=30)

Запитання 13

Вкажіть правильний код модуля turtle, який використовується для побудови зображень у середовищі Python.

варіанти відповідей

from turtle import*

import turtle

from turtle*

turtle import*

Запитання 14

Вкажіть правильний код підключення модуля tkinter у середовищі Python.

варіанти відповідей

from tkinter import*

import tkinter

from tkinter*

tkinter import*

Запитання 15

Елемент керування це:

варіанти відповідей

Функція, яка запускається подією.

Складова інтерфейсу користувача.

Міні програма для розташування об'єкту

Об'єкт, який дає змогу користувачеві взаємодіяти з програмою

Запитання 16

Вкажіть правильну послідовність команд для виведення зображення:

1. canvas.pack()

2. flower_image=PhotoImage(file="flowers.png")

3. canvas.create_image(200,285,image=flower_image)

4. canvas=Canvas(tk,width=400,height=350)

варіанти відповідей

4 3 2 1

4 1 2 3

4 1 3 2

2 3 4 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест