Елементи керування кнопка, напис, поле.

Додано: 6 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
33 запитання
Запитання 1

Об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування) - це 

варіанти відповідей

Подія

Кнопка

Форма

Напис

Запитання 2

Яка з подій є подією закривання форми (вікна) під час завершення виконання проекту

варіанти відповідей

Click

Close

Create

 KeyPress

Запитання 3

Яка з подій є подією натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

Create

Close

KeyPress

Запитання 4

Яка команда призначена для відкриття вікна повідомлення

варіанти відповідей

CreateMessage

OpenMessage

ShowMessage

PutMessage

Запитання 5

Який з компонентів є кнопкою

варіанти відповідей

Button

Label

Form

Edit

Запитання 6

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці

варіанти відповідей

Caption

Color

Text

Name

Запитання 7

Який з компонентів є написом

варіанти відповідей

Button  

Form

 Edit

Label

Запитання 8

Чи можна змінювати ширину і висоту напису на вкладці Властивості?

варіанти відповідей

Так

 Тільки ширину

 Тільки висоту

 Ні, це залежить від шрифту

Запитання 9

Що зробить цей рядок: Form1.Top := 200;

варіанти відповідей

Змінить висоту форми 

Змінить відстань від верхнього краю екрана до верхнього краю форми

Змінить відстань від лівого краю екрана до лівого краю форми

Змінить відстань від нижнього краю екрана до нижнього краю форми

Запитання 10

У якому рядку немає помилок

варіанти відповідей

Form1.Color := Green;

 Form1.Color = clGreen;

 Form1.Color := clGreen;

Form1:Color = clGreen;

Запитання 11

Яка з властивостей визначає ширину кнопки

варіанти відповідей

Height

Width

Weight

 Caption

Запитання 12

Елемент керування, який використовується в основному для введення даних та виведення результатів - це...

варіанти відповідей

форма

напис

поле

площина

Запитання 13

Для створення поля в середовищі Lazarus на панелі швидкого доступу обираємо інструмент:

варіанти відповідей

TButton

TEdit

TLabel

TImage

Запитання 14

До властивостей поля належать:

варіанти відповідей

Top, Left

Name, Color, Text

Height, Width

Enabled, Visible, Font

Запитання 15

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Visible := True;

варіанти відповідей

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка видима у вікні

Запитання 16

Що означає дана команда в середовищі програмування Lazarus?

Button1.Enabled := False;


варіанти відповідей

 Кнопка доступна для операцій

 Кнопка недоступна для операцій

 Кнопка невидима у вікні

 Кнопка видима у вікні

Запитання 17

Для додавання Кнопки до форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 18

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Name?


варіанти відповідей

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає текст на кнопці

 Визначає висоту кнопки

 Визначає ширину кнопки

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає колір кнопки

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Запитання 19

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Height?

варіанти відповідей

Визначає ширину кнопки

Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Визначає колір кнопки

Визначає текст на кнопці

Визначає висоту кнопки

Запитання 20

За допомогою Інспектора об’єктів можна змінювати деякі властивості кнопки до запуску програми. Що визначає значення властивості Top?

варіанти відповідей

 Визначає ширину кнопки

 Визначає колір кнопки

 Визначає висоту кнопки

 Визначає відступ верхньої межі кнопки від верхньої межі форми

 Визначає текст на кнопці

 Визначає відступ лівої межі кнопки від лівої межі форми

 Визначає ім’я кнопки як об’єкта

Запитання 21

В яких операторах допущено помилки? Оберіть декілька варіантів

варіанти відповідей

варіанти відповідей

Label1.Captіon := Бажаю успіху!;

Label1.Color = clYellow; 

Label1.Font.Color := clBlue;

Button1.Width := 40;

Запитання 22

Команди процедури з іменем TForm1.FormClick будуть виконуватись

варіанти відповідей

під час настання події TForm1

під час настання події Form

під час настання події Click

Запитання 23

Кнопці Label відповідає абревіатура на панелі компонентів Standard :

варіанти відповідей

Ok

Abc

ab

Запитання 24

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі. Обери декілька варіантів

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 25

Для чого використовується напис?

варіанти відповідей

Для введення тексту

Для виведення тексту у вікні програми

Для виведення на екран текстових повідомлень

Для зміни тексту у рядку заголовка

Запитання 26

Оберіть команду, яка збільшить ширину вікна на 150 пікселів

варіанти відповідей

Form1.Width := 150;

Form1.Width := Form1.Width + 150;

Form1.Height := 150;

Form1.Top := 150;

Запитання 27

Оберіть команду, яка перемістить вікно на 200 пікселів уліво

варіанти відповідей

Form1.Left := 200;

Form1.Left := Form1.Left - 200;

Form1.Left := Form1.Left + 200;

немає правильної відповіді

Запитання 28

Оберіть слова між якими записується команда процедури

варіанти відповідей

esc

begin

Button

end 

Form

Запитання 29

Яка з цих команд переводить рядкову величину у дійсні числа

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 30

Яка з цих команд переводить рядкову величину у цілі числа

варіанти відповідей

IntToStr

FloatToStr

StrToFloat

StrToInt

Запитання 31

Які типи змінних використовуються в процедурах

варіанти відповідей

real

integer

label

caption

Запитання 32

Яке службове слово використовують для опису типу змінних?

варіанти відповідей

var

Caption

begin

procedure

Запитання 33

Яка з команд означає присвоювання змінній х цілого числа, що вводиться у текстове поле1

варіанти відповідей

x:=StrToFloat (Edit1.Text)

x:=StrToInt (Edit1.Text)

x:=IntToStr (Edit1.Text)

x:=FloatToStr (Edit1.Text)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест