1. Елемент керування, що складається з текстових рядків, які може обирати користувач:
2. Круглі кнопки, які дають користувачу можливість обрати лише один варіант із кількох запропонованих:
3. Для створення «списку» потрібно використати конструктор:
4. Для створення «перемикача» потрібно використати конструктор:
5. Для створення «Кнопки» потрібно використати конструктор:
6. Для створення «Текстового поля» потрібно використати конструктор:
7. Для виведення елементів керування у вікні програми використовують методи:
8. Оберіть метод отримання значення з текстового поля.
9. Змінна, яка використовується у всій програмі:
10. Які зі змінних у наведеному фрагменті програми є локальними?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома