Група з 10 школярів протягом літніх канікул перебувала в спортивному таборі. Після сезону зафіксували збільшення зросту дітей у сантиметрах: 1, 1, 2, 2, 2, 2, 2, 3, 3, 4. Знайдіть середнє збільшення зросту одного школяра.
Середнє арифметичне 5 чисел дорівнює 300. Одне з цих чисел дорівнює 900. Знайдіть середнє арифметичне решти 4 чисел.
Дано вибірку температури повітря (за Цельсієм) у вісім годин ранку протягом 6 днів: 7; 10; 8; 7; 8; 8. Знайдіть середнє значення вибірки.
В уривку з художнього твору 47 слів мають різну кількість букв. Укажіть моду даного розподілу за допомогою зображеного на рисунку полігону частот.
Знайди моду вибірки: 10; 11; 10, 9; 8; 10; 8; 9; 9; 10; 7.
Знайди медіану вибірки 17;19; 20; 15; 15; 16; 21; 21; 21; 24.
Знайди розмах вибірки 17; 19; 20; 15, 15; 15; 21; 27; 42.
Група з 15 студентів написала контрольну роботу з вищої математики. Оцінки, одержані студентами позначили на полігоні частот. Визначити ряд вибірки оцінок, отриманих студентами.
На гістограмі наведено дані про вік робітників фірми за групами (див. рисунок). Користуючись гістограмою, визначте вікову групу, яку складає найбільша кількість робітників.
У відділі взуття впродовж дня було продано 13 пар чоловічих черевиків таких розмірів: 42, 41, 44, 43, 44, 40, 43, 41, 45, 41, 40, 42, 39. Знайдіть моду цього ряду даних.
Дано 25 чисел. Серед них число 9 трапляється 12 разів, число 8 — 9 разів, а число 15 — 4 рази. Знайдіть їх середнє арифметичне
В діаграмі зображені відповіді учнів школи про кількість відвіданих культурно - розважальних закладів протягом року. Сектор блакитного кольору - кількість відвідин оперного театру, фіолетовий - цирку, зелений - лялькового театру, помаранчевий - музеїв, червоний - ігрових кімнат торговельно - розважальних центрів. Які заклади є модними в учнів цієї школи?
У забігу на 100 м брали участь хлопці 9-го класу. Виберіть правильний полігон частот, заданих таблицею з результатами забігу
Вибірка задана у вигляді розподілу частот.
Побудувати полігон частот.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома