Емоції і комфортне середовище

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 228 разів
12 запитань
Запитання 1

Я - позитивна людина і тому мій ранок починається так:

варіанти відповідей
Запитання 2

Продовжіть речення: "Карантин - це важке випробування, тому, щоб всім членам родини було конфортно разом, необхідно___________"

варіанти відповідей

Мати режим дня

Довіряти один одному

Ефективно спілкуватися

Поважати простір і діяльність кожного

Турбуватися лише про себе

Вважати правильною лише свою точку зору

Запитання 3

Визначте, які потреби задовольняються в родині, де турбуються лише про здорове харчування та повноцінний відпочинок.

варіанти відповідей

Фізіологічні потреби

Потреби у повазі і самоповазі.

Естетичні потреби.

Потреба у безпеці, захисті, порядку, стабільності.

Запитання 4

Оберіть ознаки родини, в якій дитина може відчувати себе безпечно, комфортно і бути щасливою.

варіанти відповідей

Взаєморозуміння

Дорогий одяг

Здорова їжа

Доброзичливе спілкування

Страх бути покараним

Безпечне, неконфліктне оточення

Запитання 5

Продовжіть речення: "Ефективне спілкування - це _____________".

варіанти відповідей

Процес обміну думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями.

Процес обміну повідомленнями, під час якого той, хто говорить, встигає викласти всю необхідну інформацію.

Процес обміну думками, почуттями, враженнями, в ході якого співрозмовники поважають і розуміють один одного.

Запитання 6

Вкажіть, що важливо для ефективного спілкування.

варіанти відповідей

Постійно говорити або тільки слухати.

Висловлювати зацікавленість.

Поважати особистий простір співрозмовника.

Уміти не лише висловлювати власну точку зору, а й вислухати інших.

Вважати правильною лише свою точку зору.

Розуміти, що взаємні поступки - це шлях до вирішення проблем.

Запитання 7

Визначте, які особливості поведінки членів родини є некомфортними для інших.

варіанти відповідей

Нав'язування свої правил.

Повне невтручання.

Взаємодія.

Вміння вислухати і допомогти.

Надмірна опіка.

Порушення особистого простору.

Запитання 8

Вкажіть зображення, де право однієї людини на особистий простір, не порушує прав інших.

варіанти відповідей
Запитання 9

Визначте, яким чином можна задовольнити свої духовні потреби, перебуваючи на карантині.

варіанти відповідей

Отримувати нові знання.

Дотримуватись традицій в родинах.

Розподілити домашні обов'язки.

Робити спільну творчу справу або проєкт.

Обов'язково переглядати фільми всім членам родини.

Дарувати подарунки, що виготовлені власноруч.

Запитання 10

Визначте, якою має бути спільна творча справа або проєкт, що можна виконати в родинах під час карантину.

варіанти відповідей

Мати чіткий план дій для кожного учасника, відповідно до можливостей і бажання.

Бути цікавою для всіх.

Робити спільно, разом, а не за когось.

Після творчого процесу спільне прибирання робочого місця.

Представлення результатів спільної діяльності.

При виборі враховувати лише інтереси дітей.

По завершенні презентувати як свою власну, а не колективну творчість.

Запитання 11

Вкажіть чинники, що можуть підвищити рівень суспільної безпеки під час перебування людей на карантині.

варіанти відповідей

Наявність постійної роботи та належних умов праці.

Систематично виплачувана заробітна плата.

Не можливість вільно пересуватися в межах різних населених пунктів та міст.

Постійне збільшення кількості людей, що захворіли.

Відповідальні дії громадян щодо дотримання санітарно-гігієнічних умов.

Запитання 12

Визначте, які загрози національній безпеці України виникли і поширюються на сучасному етапі.

варіанти відповідей

Зниження рівня здоров'я населення, незадовільний стан системи охорони здоров'я.

Низький рівень життя та соціальної захищеності значних верств населення: пенсіонерів, інвалідів, безробітних, малозабезпечених тощо.

Істотне скорочення податкових надходжень у зв'язку з карантином, а відповідно і скорочення ВВП.

Посягання на державний суверенітет України та її територіальну цілісність, що призвело до утворення ДНР та ЛНР.

Втручання у внутрішні справи України з боку міжнародних фінансових організацій, що умовою отримання кредитування та уникнення дефолту.

Відплив інтелектуального та духовного потенціалу за межі України.

Зниження рівня боєздатності Збройних сил держави

Масові порушення прав громадян України за її межами.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест