Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при протистоянні (суперництві)
Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при партнерстві.
Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при компромісі.
Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при уникнені.
Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при прилаштувані.
Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі субординаційнії.
Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі службово-товариській.
Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі дружній.
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці допомогти ділу!
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці показати себе!
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці зведення рахунків!
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці перестраховування!
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці упередження заслуженого звинувачення!
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці контратаки !
Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці отримання емоційного розряду !
Які Ви знаєте вимоги до спіскування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома