Етика ділових взаємин керівника з підлеглими

Додано: 3 лютого 2023
Предмет: Етика, 11 клас
Тест виконано: 149 разів
16 запитань
Запитання 1

Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при протистоянні (суперництві)

варіанти відповідей

керівник намагається залишити за собою командну роль як щодо підлеглих, так і щодо партнерів, виходячи зі своєї мотивації досягнення успіху і бажання впливати на інших

керівник прагне отримати позитивний результат, враховуючи не тільки власні інтереси, а й інтереси інших. 

керівник прагне досягти успіху, займаючи середню позицію між протистоянням та партнерством

керівник прагне уникнути відповідальності за постановку та реалізацію завдань. 

Запитання 2

Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при партнерстві.

варіанти відповідей

керівник намагається залишити за собою командну роль як щодо підлеглих, так і щодо партнерів, виходячи зі своєї мотивації досягнення успіху і бажання впливати на інших

керівник прагне отримати позитивний результат, враховуючи не тільки власні інтереси, а й інтереси інших

керівник прагне досягти успіху, займаючи середню позицію між протистоянням та партнерством

керівник не виявляє ні активності, ні зацікавленості, ні волі, щоб організувати роботу інших людей найкращим чином й отримати позитивні результати.

Запитання 3

Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при компромісі.

варіанти відповідей

керівник прагне отримати позитивний результат, враховуючи не тільки власні інтереси, а й інтереси інших

керівник прагне досягти успіху, займаючи середню позицію між протистоянням та партнерством

керівник прагне уникнути відповідальності за постановку та реалізацію завдань

керівник не виявляє ні активності, ні зацікавленості, ні волі, щоб організувати роботу інших людей найкращим чином й отримати позитивні результати. 


Запитання 4

Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при уникнені.

варіанти відповідей

керівник не виявляє ні активності, ні зацікавленості, ні волі, щоб організувати роботу інших людей найкращим чином й отримати позитивні результати

керівник прагне отримати позитивний результат, враховуючи не тільки власні інтереси, а й інтереси інших

керівник намагається залишити за собою командну роль як щодо підлеглих, так і щодо партнерів, виходячи зі своєї мотивації досягнення успіху і бажання впливати на інших

керівник прагне уникнути відповідальності за постановку та реалізацію завдань. 

Запитання 5

Дайте визначення поведінки і спілкування в організації при прилаштувані.

варіанти відповідей

керівник прагне досягти успіху, займаючи середню позицію між протистоянням та партнерством

керівник прагне отримати позитивний результат, враховуючи не тільки власні інтереси, а й інтереси інших

керівник не виявляє ні активності, ні зацікавленості, ні волі, щоб організувати роботу інших людей найкращим чином й отримати позитивні результати

керівник прагне уникнути відповідальності за постановку та реалізацію завдань

Запитання 6

Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі субординаційнії.

варіанти відповідей

це дотримання дистанції між керівником та підлеглими

це спілкування керівника характеризується повагою до підлеглих, сприяє зміцненню корпоративної культури в організації

це спілкування відбувається “розмивання” відносин між керівником і підлеглими, але втрачається контроль за виконанням професійних обов’язків та станом виробництва

Запитання 7

Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі службово-товариській.

варіанти відповідей

це дотримання дистанції між керівником та підлеглими

це спілкування відбувається “розмивання” відносин між керівником і підлеглими, але втрачається контроль за виконанням професійних обов’язків та станом виробництва

це спілкування керівника характеризується повагою до підлеглих, сприяє зміцненню корпоративної культури в організації

Запитання 8

Дайте визначення спілкування менеджера-керівника з підлеглими у формі дружній.

варіанти відповідей

це спілкування відповідає встановленим службовим ролям і розмежуванню професійних повноважень

це спілкування відбувається “розмивання” відносин між керівником і підлеглими, але втрачається контроль за виконанням професійних обов’язків та станом виробництва

це спілкування дотримується керівник, призначений зверху

Запитання 9

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці допомогти ділу!

варіанти відповідей

критика стосується суті справи і висловлюється спокійно, без приниження гідності людини

використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

той, хто критикує, начебто піклується про справу, а насправді хоче помститися за стару образу

це негативна реакція на критичне зауваження

Запитання 10

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці показати себе!

варіанти відповідей

деякі люди отримують задоволення, принижуючи гідність іншої людини


використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

використовується як засіб завуальовування своєї невпевненості

використовується, щоб нейтралізувати звинувачення з боку підлеглих, особливо під час наради, зборів 

Запитання 11

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці зведення рахунків!

варіанти відповідей

це негативна реакція на критичне зауваження

деякі люди отримують задоволення, принижуючи гідність іншої людини

той, хто критикує, начебто піклується про справу, а насправді хоче помститися за стару образу

критика стосується суті справи і висловлюється спокійно, без приниження гідності людини

Запитання 12

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці перестраховування!

варіанти відповідей

використовується, щоб нейтралізувати звинувачення з боку підлеглих, особливо під час наради, зборів 

використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

той, хто критикує, начебто піклується про справу, а насправді хоче помститися за стару образу

використовується як засіб завуальовування своєї невпевненості

Запитання 13

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці упередження заслуженого звинувачення!

варіанти відповідей

використовується, щоб нейтралізувати звинувачення з боку підлеглих, особливо під час наради, зборів 

це негативна реакція на критичне зауваження

деякі люди отримують задоволення, принижуючи гідність іншої людини

використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

Запитання 14

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці контратаки !

варіанти відповідей

використовується, щоб нейтралізувати звинувачення з боку підлеглих, особливо під час наради, зборів 

це негативна реакція на критичне зауваження

використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

деякі люди отримують задоволення, принижуючи гідність іншої людини

Запитання 15

Мотиви критики, форми і виявлення її можуть бути різними, а саме з метою. Дайте визначення критиці отримання емоційного розряду !

варіанти відповідей

використовується як засіб завуальовування своєї невпевненості

той, хто критикує, начебто піклується про справу, а насправді хоче помститися за стару образу

використовується, щоб виявити перед всіма свої ерудицію, знання, досвід, значущість

деякі люди отримують задоволення, принижуючи гідність іншої людини

Запитання 16

Які Ви знаєте вимоги до спіскування?

варіанти відповідей

не можна впливати на підлеглих нищівною критикою

не слід шукати винних, краще шукати причини і шляхи подолання недоліків

не можна принижувати гідність людини, треба аналізувати її дії

не можна висувати претензії до працівника у присутності інших, краще висловлювати їх наодинці

не слід боятися хвалити підлеглого, бо успіх окрилює

у разі негативної оцінки мову слід вести лише про результати діяльності працівника, а не про його особистість

не варто обмежувати самостійність і свободу людей, слід довіряти їм і сприяти розвитку у них ініціативи, бажанню генерувати ідеї 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест