Етика - це
Етичні принципи ділового спілкування - це
Стилі спілкування - це
Оберіть одну характерну ознаку поняття спілкування
Оберіть одну характерну ознаку моделі спілкування
Механізм впливу - це
Предметом етики ділового спілкування виступає
Однією із основних завдань етики ділового спілкування є
Службовий етикет - це
Оберіть одну концепцію, яка розкриває гуманістичний зміст етики ділового спілкування
Мозковий штурм - це
Причиною виникнення конфлікту є
Чинники формування іміджу
Оберіть реакцію людини під час слухання:
Вкажіть складову культуру мовленнєвого спілкування:
Вкажіть кому належить вислів «Говори, аби я міг тебе пізнати»
Види реакцій людини під час слухання:
Діловий етикет - це
Етика взаємовідносин - це
Яка із ознак характеризує принцип взаємовідносин?
Принцип відповідальності - це
Принцип толерантності - це
Діловий протокол - це
Яка з наведених трансакцій веде до конфлікту у діловому спілкуванні?
Стиль спілкування (керівництва), який формує відповідальність та ініціативність:
Гуманістичний зміст етики ділового спілкування обґрунтовується у концепції
За оцінками американських спеціалістів причиною поразок у спілкуванні є неправильна взаємодія з клієнтами
При спілкуванні втрачається інформації
Золоте правило моральності
За допомогою невербальних засобів передається інформація
Праксодика відноситься до засобів невербальної комунікації
До оптичних засобів невербальної комунікації відноситься
До рівнів взаєморозуміння не відноситься
До стратегічних підходів ведення переговорів відносять
Метод вирішення міжособистісного конфлікту, що характеризується прийняттям, до певної міри точки зору іншої сторони - це
Стратегія поведінки, при якій можливе максимальне досягнення учасниками взаємодії спільної мети
Зіткнення протилежних думок, поглядів, інтересів, прагнень, дій, планів у свідомості й поведінці окремої людини різних індивідів або груп людей - це
Культура спілкування – це
Форми колективного обговорення проблем
Який з перелічених механізмів спілкування властивий актуалізаторам?
Які чинники впливають на формування іміджу?
Для яких міжнародних партнерів характерним є жест побудований великим і вказівним пальцем?
Мораль - це
Асертивність - це
Імідж ділової людини - це
Риторика – це мистецтво
Міжнародні переговори засновані «на положенні», будуються за принципом:
Дві складові культури мовленнєвого спілкування
До якої просторової зони організації простору при спілкуванні відноситься зона від 120 до 360 см:
Етика ділового спілкування є складовою:
Характерною рисою проведення переговорів американців є: (3 відповіді)
За цільовою спрямованістю розрізняють спілкування
Залежно від специфіки суб’єктів спілкування буває
Засобом вербального спілкування є
Кінесика відноситься до засобів вербальної комунікації
Механізм міжособистісного сприйняття у спілкуванні, який характеризує розуміння та інтерпретацію співрозмовника шляхом ототожнення себе з ним, називається:
При якому стилі керівник байдуже ставиться до роботи колективу, не проявляє ініціативи у спільній діяльності, самоусувається від відповідальності за стан справ?
Необхідною умовою формування особистості є
Оберіть три естетичні складові ділового спілкування.
Одним з елементів системи підготовки до переговорів є опції, під якими розуміють
Кульмінаційний порядок повідомлення
За кількістю суб’єктів взаємодію поділяють на три види.
Оберіть три ознаки, що характеризують поняття віртуальне спілкування.
Оберіть три бар’єри, що перешкоджають ефективній комунікативній взаємодії за ознакою соціальної приналежності.
Оберіть три фактори, що впливають на формування іміджу ділової людини.
Оберіть три засоби, що відносяться до невербального спілкування.
Оберіть три характерні ознаки для міжнародних відносин.
Оберіть три правильні відповіді. Типи нарад:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома