Людині, яка пише лист потрібно чітко формулювати тему повідомлення та не лишати поле Тема порожнім
Людині, яка пише лист потрібно завжди перевіряти правопис електронного повідомлення
Рекомендується відправляти великі за обсягом вкладення до листа
Потрібно вчасно відповідати на кожне особисте повідомлення
Намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт
Небажані електронні листи, тобто пошта, що надходить без згоди користувача
Для передавання емоцій в Інтернеті використовують
Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою
Не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах
Наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом
Не погоджуйтеся на особисту зустріч з особами, які знайомі вам тільки з електронного листування
Повідомляйте пароль від електронної поштової скриньки стороннім особам
Відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома