Процес змін живих організмів, який стає причиною появи їх нових форм
Правильна послідовність предків людини, починаючи з найдавнішого:
Наука, що вивчає вимерлі організми, які колись жили на нашій планеті
РНК стала єднальною ланкою між ДНК і білками, бо вона може
Сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи й розвиваючись в одному або кількох угрупованнях живих організмів
Природний процес постійних змін спадкової інформації внаслідок дії мутагенних факторів
Різна будова кисті в ссавців є результатом
Географічному видоутворенню відповідає такий приклад, як
Диференційоване виживання більш пристосованих до певних умов існування особин у популяції
Основна форма природного добору, що підтримує ознаки в незмінному стані
До утворення двох різних видів одночасно може привести такий тип при-
родного добору, як
Сукупність популяцій особин, подібних між собою за будовою, функціями, місцем в угрупованнях організмів, що населяють певний ареал і вільно схрещуються між собою у природі
Критерій виду, що характеризує схожість процесів життєдіяльності й можливість схрещування
У популяціях березового п’ядуна в середині XIX століття через потемніння
кори берези збільшилася частка особин із рідкісним темним забарвленням.
Це результат такого виду природного добору, як
Спосіб видоутворення, при якому нова форма організмів утворюється внаслідок схрещування двох видів. Прикладом такого видоутворення є слива (гібрид терну й аличі).
Процес формування схожих ознак у далеких за рівнем спорідненості груп організмів. При цьому види стають схожими, утворюються аналогічні органи.
Припинення перенесення генів з однієї популяції до іншої спричиняє
Репродуктивний успіх тим вищий, чим
Найдавнішою ерою в розвитку на Землі є
У генетично однорідній гомозиготній популяції природний добір
Укажіть види природного добору
Установіть послідовність появи таких груп рослин : а) псилофіти, б) плауни,
в) водорості, г) голонасінні, д) квіткові
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома