Що є елементарною одиницею еволюції?
Незворотний, спрямований історичний розвиток живої природи, що супроводжується змінами на всіх рівнях організації життя – це
Термін « еволюція» вперше запровадив у біологію в 1762 році:
За Чарльзом Дарвіном рушійною силою еволюції є:
Здатність організмів набувати нових ознак і властивостей у процесі онтогенезу називають:
Розділення популяцій одного виду через виникнення між ними бар'єрів - який це вид еволюційного фактору?
Спосіб видоутворення, в результаті якого нові форми організмів виникають внаслідок розриву ареалу та ізоляції окремих популяцій -
Теорія виникнення життя на Землі, згідно з якою життя існувало вічно і було занесене на нашу планету з космосу:
Оберіть характеристику стабілізуючого добору:
Добре відомо, що комарі, які так набридають нам влітку, кудись діваються на зиму. Тобто їх чисельність в зимовий період зводиться практично до нуля. Як називається таке явище:
Із наведених тверджень оберіть те, що відповідає поняттю "Еволюція"
Назвіть рушійні сили еволюції за Ч. Дарвіном
Теорія еволюції за Ламарком:
Представники якої течії еволюціоністів вважали, що світ створений надприродною силою - Творцем, всі живі істоти були створеними такими як є і не зазнавали змін, кожна із створених форма з'являлась у потрібний час по волі Творця.
Біологічній еволюції притаманне:
Вкажіть положення, що є основою еволюційних поглядів
Укажіть види природного добору
Систематичне положення виду Людина розумна
Вирішальним ембріологічним доказом еволюції є
В якому періоді з'явилися перші людиноподібні мавпи та австралопітеки
Для кого характерні такі ознаки: об'єм мозку приблизно 450 см3, зріст 1 - 1,5 м, маса тіла 20-45 кг, населяли Африку приблизно 3 млн р. т.
Прикладами атавізму є:
1
— ваша відповідь
2 з
3
— ваша відповідь
4н
Хто зображений на малюнку
Що зображено на малюнку
Напрями макроеволюції
Передні кінцівки хребетних - органи
крила кажана та метелика - органи
Для якого попередника сучасної людини характерні такі риси: недорозвинутий підборідний виступ, великі зуби, низьке скошене чоло, вміли добувати вогонь, говорили повільно, жили в печерах
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома