Ефективний фандрайзинг
Під час планування фандрайзингу визначення потреб можна проводити за допомогою таких методів:
Самостійне заповнення респондентом («носієм» інформації) відповідної анкети
Може бути особистим, телефонним або проведеним за допомогою електронних засобів інформації
Метод, що застосовується для з’ясування рівня інформованості громадськості та громадську думку щодо проблеми, з якою пов’язаний проект
Цей метод дає змогу визначити офіційні передумови, умови і параметри впровадження проекту.
Такий метод збору інформації більш доцільно використовувати у природних умовах реалізації проекту і здійснювати його систематично.
Американський дослідник Джеймс Груниг виокремив ...............чинника, які сприяють розширенню комунікацій і спілкуванню людей між собою, перетворючи приховану громадськість в активну аудиторію.
Для визначення цільової аудиторії для фандрайзингової діяльності існує широкий спектр різних критеріїв:
Детально відпрацьоване, узгоджене, лаконічне формулювання бачення майбутнього; коротке визначення того, який позитивний результат буде отримано від реалізації проекту; основа тих завдань, на виконання яких буде спрямована діяльність організації; позитивний кінцевий результат, який планується і буде здобутий, після вирішення поставленої проблеми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома