В основу програми «Інклюзивна освіта» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», як основоположні та такі, що допомагають здійснювати оцінку діяльнос ті в напрямі інклюзивної освіти, були покладені такі цінності та принципи:
Філософія інклюзії базується на:
Одним із аспектів інклюзивної освіти є :
Увага дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітньому закладі зосереджується на :
Діти з особливими потребами стають:
До дітей з особливими потребами ставляться:
До них ставляться як до :
Інклюзія базується на концепції :
В основі концепції «нормалізації»:
Принципи «нормалізації» закріплені низкою сучасних міжнародних правових актів:
Декларація ООН про права розумово відсталих є :
Особливої уваги в демократичному суспільстві потребують громадяни:
Проблеми, яку має вирішити суспільство і державна політика у відношенні до людей з обмеженими фізичними властивостями:
Інструментами, що застосовуються державою для вирішення цього питання є:
Концепція інклюзивної освіти відображає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома