Філософія інклюзивної освіти

Додано: 25 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 6 разів
15 запитань
Запитання 1

 В основу програми «Інклюзивна освіта» Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», як основоположні та такі, що допомагають здійснювати оцінку діяльнос ті в напрямі інклюзивної освіти, були покладені такі цінності та принципи:



варіанти відповідей

- рівний доступ до навчання в загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною;визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, не обхідність створення суспільством належних для цього умов;

- забезпечення права дітей розвиватися в родинному оточенні та мати до ступ до всіх ресурсів місцевої громади;залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів і перших учителів своїх дітей;

- навчальні програми, в основі яких лежить особистісно зорієнтований, індивідуальний підхід і які сприяють розвиткові навичок навчатися упро довж усього життя та повноцінній участі у житті громади, суспільства;

- визнання факту, що інклюзивна освіта потребує додаткових ресурсів, не обхідних для забезпечення особливих освітніх потреб дитини;

- використання результатів сучасних досліджень і практики під час реаліза ції інклюзивної моделі освіти;

- командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків і спеціалістів;

- надання позитивного сенсу поняттю розмаїтості, як невід’ємної частини до свіду людей, де кожен може зробити свій внесок, цінувати його, навчатися. 7









- визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, не обхідність створення суспільством належних для цього умов;

- залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів і перших учителів своїх дітей;

використання результатів сучасних досліджень і практики під час реаліза ції інклюзивної моделі освіти;

- командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків і спеціалістів;

- надання позитивного сенсу поняттю розмаїтості, як невід’ємної частини до свіду людей, де кожен може зробити свій внесок, цінувати його, навчатися





- забезпечення права дітей розвиватися в родинному оточенні та мати до ступ до всіх ресурсів місцевої громади;

- навчальні програми, в основі яких лежить особистісно зорієнтований, індивідуальний підхід і які сприяють розвиткові навичок навчатися упро довж усього життя та повноцінній участі у житті громади, суспільства;визнання факту, що інклюзивна освіта потребує додаткових ресурсів, не обхідних для забезпечення особливих освітніх потреб дитини;

-


- використання результатів сучасних досліджень і практики під час реаліза ції інклюзивної моделі освіти;

- командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків і спеціалістів;

- надання позитивного сенсу поняттю розмаїтості, як невід’ємної частини до свіду людей, де кожен може зробити свій внесок, цінувати його, навчатися.


Запитання 2

Філософія інклюзії базується на:

варіанти відповідей

- вірі в те, що кожна людина з вадою має отримати освіту і житлові умови

-зміни в культурі, освіті

- зміні культурі та медицині, умов проживання

- вірі в те, що кожна людина з вадою має отримати освіту і житлові умови,зміни в культурі, політиці та практичній діяльності шкіл.

Запитання 3

Одним із аспектів інклюзивної освіти є :

варіанти відповідей

- забезпечення ефективності навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в спеціальному закладі

забезпечення ефективності навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в медичній установі.

- забезпечення ефективності навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітньому закладі.

- забезпечення ефективності навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в сім'ї/

Запитання 4

Увага дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітньому закладі зосереджується на :

варіанти відповідей

якості знань, умінь та навичок

самореалізації

соціалізації дітей та якості навчання

психічному розвитку

Запитання 5

Діти з особливими потребами стають:

варіанти відповідей

самостійними та здоровими

частиною нашого життя, вони включаються в загальноосвітні школи, оточення, спільноти

доброзичливими та виваженими

частиною окремого класу

Запитання 6

До дітей з особливими потребами ставляться: 

варіанти відповідей

стають частиною нашого життя, вони включаються в загальноосвітні школи, оточення, спільноти

ігнорують та кривдять

з обережністю

з пошаною

Запитання 7

До них ставляться як до :

варіанти відповідей

"ізгоїв" суспільства

хворих

психічно неурівноважених людей

рівних і як таких, що заслуговують на повагу і сприйняття їх такими, як вони є.

Запитання 8

 Інклюзія базується на концепції :

варіанти відповідей

"гуманності"

«нормалізації»

"прав людини"

"відкритих даних"

Запитання 9

В основі концепції «нормалізації»:

варіанти відповідей

людяність та щирість оточуючих

чудовий настрій

постійне перебування дитини у соціумі

ідея, що життя і побут людей з обмеженими можливостями мають бути якомога більше наближені до умов і стилю життя усієї громади

Запитання 10

 Принципи «нормалізації» закріплені низкою сучасних міжнародних правових актів:

варіанти відповідей

Декларація ООН про права розумово відсталих (1971), Декларація про права інвалідів (1975), Конвенція про права дитини (1989) 

Конвенція про права дитини (1989) 

Конвенція про права дитини (1989) 

Декларація ООН про права розумово відсталих (1971), Декларація про права інвалідів (1975)

Запитання 11

Декларація ООН про права розумово відсталих є :

варіанти відповідей

не основним документом щодо визнання осіб з порушеннями психофізичного розвитку суспільно повноцінною в соціальному сенсі меншиною, яка потребує соціального та правового захисту.

 першим нормативно–правовим документом щодо визнання осіб з порушеннями психофізичного розвитку суспільно повноцінною в соціальному сенсі меншиною, яка потребує соціального та правового захисту.

не правильною у визначенні визнання осіб з порушеннями психофізичного розвитку та суспільно неповноцінною в соціальному сенсі меншиною, яка не потребує соціального та правового захисту

недопрацьованою у багатьох питаннях

Запитання 12

Особливої уваги в демократичному суспільстві потребують громадяни:

варіанти відповідей

без місця проживання

які перебувають у спеціальних закладах освіти

з обмеженими фізичними можливостями

з психічними відхиленнями

Запитання 13

 Проблеми, яку має вирішити суспільство і державна політика у відношенні до людей з обмеженими фізичними властивостями:

варіанти відповідей

 пошук інструментів соціальної та духовної реабілітації

 пошук інструментів соціальної та духовної реабілітації,, адаптації та інтеграції в суспільство молоді з обмеженими фізичними можливостями.

 пошук інструментів соціальної та духовної реабілітації, спеціального навчання.

 пошук інструментів соціальної та духовної реабілітації, спеціального навчання, адаптації та інтеграції в суспільство молоді з обмеженими фізичними можливостями.

Запитання 14

 Інструментами, що застосовуються державою для вирішення цього питання є:

варіанти відповідей

освіта, психолого-педагогічний та духовний вплив на особистість

психолого-педагогічний та духовний вплив на особистість

освіта, духовний вплив на особистість

освіта, психолого-педагогічний та духовний вплив на особистість, сімейні цінності

Запитання 15

Концепція інклюзивної освіти відображає:

варіанти відповідей

всі люди рівні в своїх правах

одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства

дитина - найвища цінність на землі

дитина - член громади

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест