Методика викладання фізкультури в СМГ

Додано: 27 вересня 2022
Предмет: Фізична культура, 11 клас
Тест виконано: 114 разів
40 запитань
Запитання 1

Здоров'я - це.......

варіанти відповідей

Правильне харчування і фізичні вправи. 

Стан живого організму, за якого всі органи здатні добре виконувати своє призначення.

Стан повноцінного фізичного, психічного та соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад.

Запитання 2

Фізи́чні впра́ви це.....

варіанти відповідей

Рухові дії, що виконуються за особливих визначених умов, які вимагають прояву та вдосконалення рухових якостей.

Означає розумне використання власних життєвих можливостей, а також дотримання науково обґрунтованих порад.

Прості рухи та складені з них рухові послідовності й їх поєднання, упорядковані з метою фізичного розвитку.

Запитання 3

Яка складова здорового способу життя не є вірною

варіанти відповідей

соціальної

фізичної

духовної

психічної

моральної

Запитання 4

Метод фізичного виховання не є


варіанти відповідей

Словесний

Повторний

Ігровий і змагальний

Рівномірний

Фізкультурний

Запитання 5

Які функції не є функціями фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи.  

варіанти відповідей

Комунікативна

Оздоровчо-реабілітаційна

Конструктивна

Освітня

Рекреативна

Запитання 6

Засоби лікувальної фізкультури.

варіанти відповідей

Повітря

Фізичні вправи

Сонце

Вода

Всі варіанти вірні

Запитання 7

Спортивно-прикладні вправи. 

варіанти відповідей

Елементи і цілісні побутові та трудові дії.

Лазіння, повзання

Пересування на лижах, ковзанах

Плавання, веслування

Їзда на велосипеді, прогулянки, екскурсії

Ходьбу, біг, стрибки, метання

Всі варіанти вірні

Запитання 8

Які форми застосовують у лікувальній фізкультурі

варіанти відповідей

Ранкова гігієнічна гімнастика

Теренкур

Спортивні вправи та ігри

Гідрокінезитерапія.

Самостійні (індивідуальні), заняття 

Запитання 9

День народження Порфирій Корнійовича Іванова

варіанти відповідей

09.04.1878

08. 02.1898

08.03.1898

Запитання 10

Детоксикація.це -

варіанти відповідей

Ступінь отруєння токсичності речовини, її кількості, часу дії, шляху проникнення, метрологічних умов, індивідуальних особливостей організму.

Спосіб позбавлення організму від всіх шкідливих речовин.

Гострі отруєння які виникають в результаті одноразової дії великих доз шкідливих речовин 

Запитання 11

Урок фізичної культури є основною і обов’язковою формою фізичного виховання в школі, який відрізняється від інших форм характерними рисами:

варіанти відповідей

Яскраво виражена дидактична спрямованість, зумовлена вирішенням освітніх завдань;



 Керівна роль вчителя, що передбачає викладання предмету і виховання учнів;

Чітка регламентація діяльності учнів і навантаження згідно з їхніми індивідуальними можливостями;



Постійний склад учнів та їх вікова однорідність;




Зумовленість занять розкладом.

Всі варіанти вірні.

Запитання 12

При проведенні уроку фізичної культури необхідно дотримуватись наступних вимог:

варіанти відповідей

Показовим для сучасного уроку є різноманітність діяльності учнів, засобів, методів і прийомів, що використовуються вчителем.

Обов’язковою умовою ефективності є досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом всього уроку.

На кожному уроці слід забезпечити функціонування системи контролю знань, умінь і навичок учнів.

Важливе значення мають умови проведення уроків (навчально-матеріальні, гігієнічні, естетичні і морально-психологічні).

Всі варіанти вірні.

Запитання 13

Фази працездатності під час виконання фізичного навантаження

варіанти відповідей

Впрацьовування

 Передробочі зрушення

Зниження працездатності

Відносно стійкий стан

Запитання 14

Не належить до різновидів шкільних уроків фізичної культури

варіанти відповідей

Тренувальні

Навчальні

 Контрольні

 Комплексні

Спортивні

Запитання 15

Уроки з лікувальною метою

варіанти відповідей

Проводяться для навчання методиці, розробки і проведення уроків фізичного виховання, формування методичних умінь майбутніх педагогів, а також підвищення кваліфікації фахівців.

Проводяться з підлітками, юнаками, дорослими. Характерною особливістю є навчання рухових дій, які мають схожість із професійною діяльністю, і забезпечення необхідної фізич­ної і вольової підготовки

Проводяться для відновлення здоров'я та функціональної повноцінності організму. Вони своєю чергою поділяються на уроки лікувальної фізичної культури (ЛФК), профілактичні, реабілітаційні, компенсаторні (або рекреаційні) і проводяться за спеціально розробленими методиками.

Запитання 16

Важливим у вирішені оздоровчих завдань має

варіанти відповідей

Належні гігієнічні умови проведення занять

Правильне дозування фізичного навантаження

Організація їх у природних умовах

Загартовуючи процедури

Запитання 17

Розв’язання оздоровчих занять потребує особливої організації занять з учнями

варіанти відповідей

Тимчасово звільнених від фізичних навантажень

Віднесеними до спеціальних медичних груп

Тими хто пропустив ряд занять через хворобу

Запитання 18

Існує затверджена типова структура уроку, що складається з

варіанти відповідей

Ввідна. Основна. Заключна. 

Ввідна.Підготовча. Основна.

Підготовча. Основна. Заключна 

Ввідна.Підготовча. Заспокійлива.

Запитання 19

В якій частині уроку? Вирішуються завдання по підвищенню працездатності учнів. Це досягається за допомогою загальнорозвиваючих вправ, ходьби, стрибків, стройових прийомів, танцювальних кроків та ін.

варіанти відповідей

Основна

Заключна

Ввідна

Підготовча

Запитання 20

В якій частині уроку вирішуються завдання з: 

- формування спеціальних i життєво необхідних знань, умінь i навичок; 

- вдосконалення фізичних i психічних якостей;

- навчання учнів самостійно займатись фізичними вправами;

- виховання моральних і естетичних якостей;

- покращання рівня спортивної майстерності;

- оволодіння програмним матеріалом.

варіанти відповідей

Підготовча

Заключна

Основна

Запитання 21

Тривалість основної частини уроку залежить:

варіанти відповідей

Від об'єму і інтенсивності навантаження.

Віку і статі учнів.

Тривалості підготовчої і заключної частин. 

Всі варіанти вірні.

Запитання 22

Яка частина уроку характеризується поступовим зниженням функціональної активності організму. 

варіанти відповідей

Основна.

Підготовча.

Заключна

Запитання 23

Інтенсивність навантаження можна регулювати наступними факторами:

варіанти відповідей

Швидкість пересування.

Величина прискорення.

Темп виконання, кількість повторень за одиницю часу.

Психічна напруженість під час виконання вправи

Величина додаткового обтяження.

Опір навколишнього середовища.

Амплітуда рухів - чим більша, тим більша інтенсивність.

Всі варіанти вірні.

Запитання 24

Які показники втоми використовують під час навантаження.

варіанти відповідей

Інтенсивність потовиділення;

Колір шкіри

Якість виконання рухів

Настрій під час вправ і в інтервалах відпочинку

Здатність до зосередження

Його готовність продовжувати заняття;

Загальне самопочуття учня

Запитання 25

Визначається  співвідношенням  часу,  який  був витрачений на безпосереднє виконання фізичних вправ до усього часу уроку це

варіанти відповідей

Загальна щільність уроку   

Моторна  щільність  уроку  

Запитання 26

Визначається  співвідношенням   раціонально витраченого часу до усього часу уроку це

варіанти відповідей

Загальна щільність уроку   

Моторна  щільність  уроку  

Запитання 27

Як називається вправа?

варіанти відповідей

Розтяжка спини 

Растяжка преса 

Зворотна екстензія

Запитання 28

Як називається вправа?

варіанти відповідей

Розтяжка спини 

Піка

Екстензія

Запитання 29

Ідеальний засіб для тренування м'язів преса. Кругла форма м'яча дозволяє виконувати рухи по повній амплітуді, а його нестабільна поверхня вимагає тримати м'яза в постійній напрузі, щоб утримати рівновагу це -

варіанти відповідей

Футбол

Фітбол

Йога

Запитання 30

Які вправи рекомендовані при плоскостопості?

варіанти відповідей
Запитання 31

Назвіть СТАТИЧНІ дихальні вправи для розвитку та корекції дихальних м’язів.


варіанти відповідей

Сісти на табурет; спина пряма, голова піднята, зігнуті в ліктях руки підняті на висоту плечей. Повільно відвести руки назад, зближаючи лопатки й напружуючи м'язи. Повторити 6-10 разів.

Ритмічне носове дихання із закритим ротом в звичному темпі (тривалість 30-60 секунд).

Лягти на спину, розслабивши м'яза, руки лежать на підлозі за головою. Сісти й, продовжуючи цей рух, повільно потягнутись поки пальці рук не торкнуться пальців на ногах. Ноги увесь час повинні бути прямими. Повільно повернутися у в.п. Повторити 8-10 разів.

Ритмічне дихання через одну ніздрю при затиснутій рукою іншій ніздрі, поперемінно по 3-4 рази (30-60 с).

Запитання 32

Назвіть ДИНАМІЧНІ дихальні вправи для розвитку та корекції дихальних м’язів.

варіанти відповідей

Лежачи, сидячи або стоячи. Ноги разом, руки в сторони. Нахили тулуба в сторони. При виконанні вправи - видих, при поверненні в результатне положення - вдих (4-8 разів в кожну сторону).

Грудне дихання. Прагнучи тримати нерухомою передню стінку живота, під час вдиху максимально розширюють грудну клітку. При видиху грудну клітку енергійно стискають. Дихати через ніс. Для контролю руки знаходяться з боків грудної клітки (4-8-12 разів).

Сидячи або стоячи. Ноги на ширині плечей, руки зігнуті, кисті стислі в куркулі. Удари, що імітують удари в боксі. Дихання рівномірне (8-10 разів кожною рукою).

Лягти на спину, зігнувши ноги під прямим кутом у колінах і тазостегнових суглобах. Руками впертися в коліна й із зусиллям надавити на них, одночасно як би намагаючись притягнути стегна до живота. Порахувати до п'яти й розслабитися. Повторити 5-6 разів.

Запитання 33

Загальні вказівки виконання вправ при захворюванні ?

1.   Вправи з напруженням і розслабленням різних м'язових груп.

2.    Ходьба зі зміною темпу

3.    Вправи на увагу (наприклад, один плеск – присід, два – зупинка, три – поворот ліворуч).

4.    Ходьба із заплющеними очима за сигналом.

5.   Танцювальні рухи у музичному супроводі.

6.    Стрибки у довжину та через перешкоди.

7.    Вправи на рівновагу, точність і координацію рухів.

8.    Рухливі ігри, що вимагають зміни позицій, прискорень, зупинок.

варіанти відповідей

Нервової системи

Надмірна вага

Кишково-шлункового тракту

Органів дихання

Запитання 34

Загальні вказівки виконання вправ при захворюванні ?

1.    Вправи з рівним, ритмічним диханням.

2.    Вправи із сповільненим диханням.

3.    Вправи зі змінним типом дихання (грудне, черевне, змішане).

4.    Вправи зі зміною структури дихального циклу.

5.    Вправи, що збільшують вентиляцію легень.

6.    Вправи, що спрямовані на формування навичок правильного дихання під час виконання фізичних вправ.

варіанти відповідей

Нервової системи

Органів дихання

Кишково-шлункового тракту

Надмірна вага

Запитання 35

Загальні вказівки виконання вправ при захворюванні ?

1. Вправи для зміцнення м'язів живота (30-40 % тривалості уроку).

2. Вправи для великих м'язових груп.

3. Вправи з навантаженням, що виконуються з великою амплітудою.

4. Ходьба з високим підійманням стегна в різному темпі.

5. Дихальні вправи.

6. Тривалі прогулянки, походи, екскурсії, їзда на ковзанах, лижах.

7. Водні процедури, масаж.


варіанти відповідей

Кишково-шлункового тракту

Нервової системи

Надмірна вага

Органів дихання

Запитання 36

Загальні вказівки виконання вправ при захворюванні ?

1. Черевне дихання (зустрічне дихання – на вдиху втягнути передню стінку живота, на видиху грудну клітку стискати, а живіт вип'ячувати).

2. Для м'язів живота та спини.

3. Для м'язів тазу та паху.

4. Ходьба з високим підіймання колін.

5. Присідання, нахили та повороти тулуба, ходьба навпочіпки.

6. Вправи з набивним м'ячем.

7. Колові рухи та втягування живота.

варіанти відповідей

Надмірна вага

Кишково-шлункового тракту

Нервової системи

Органів дихання

Запитання 37

Загальні вказівки виконання вправ при захворюванні ?

1. Рухи в дрібних суглобах (активізація периферійного кровообігу), що виконуються в положенні лежачи, сидячи стоячи.

2. Рухи верхніми та нижніми кінцівками, тулубом у поєднанні з рухами, що стимулюють периферійний кровообіг, обмін речових та механізми регуляції.

3. Рухи руками, ногами, тулубом на місці та в русі для тренування серцево-судинної та дихальної систем.

4. Вправи з навантаженням та біля опори.

5. Статичні та динамічні дихальні вправи.

варіанти відповідей

Органів дихання

Нервової системи

Надмірна вага

Серцево-судинної системи

Запитання 38

Які вправи виконують при захворюванні кишково-шлункового тракту?

варіанти відповідей
Запитання 39

Які вправи рекомендують при сколіозі?

варіанти відповідей
Запитання 40

Які вправи рекомендують при захворюванні очей?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест