Фізична складова здоров'я. 6 клас.

Додано: 26 листопада 2020
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
Тест виконано: 11344 рази
18 запитань
Запитання 1

Якої групи продуктів не існує ?


 

  

  

  

  

варіанти відповідей

злакові

овочі та фрукти

м'ясо , риба, яйця

газовані напої

молочні продукти

Запитання 2

Харчові звички формуються з:


 

  

 

  

варіанти відповідей

народження

до народження

підліткового віку

 дитинства

Запитання 3

Обов'язкові відомості, які розміщають на упаковці харчових продуктів:


 

  

  

  

  

варіанти відповідей

назва продукту, назва та адреса виробника

склад, харчова та енергетична цінність

назва магазину, його адреса

умови зберігання, термін зберігання

маса, штрих-код

Запитання 4

Що може спричинити харчове отруєння?



  

варіанти відповідей

 продукти, термін реалізації яких минув

отруйні гриби, ягоди

продукти, які зберігаються у холодильнику або морозильнику

  алкогольні напої

  

Запитання 5

Щоб запобігти проблемам, пов'язаним з йододефіцитом, необхідно вживати у їжу:


 

 

 

  

варіанти відповідей

морепродукти (риба, морська капуста, креветки, мідії, кальмари)

 гамбургери і чіпси

 смажену картоплю, макаронні вироби

йодовану сіль

Запитання 6

Головними причинами цукрового діабету є:


 

  

 

  

варіанти відповідей

незбалансоване харчування

малорухливий спосіб життя

 фізична активність

ожиріння

Запитання 7

Ознаки харчового отруєння:


 

  

  

  

варіанти відповідей

нудота, блювання

приплив енергії, гарний настрій

біль у животі, пронос

раптова слабкість, запаморочення, підвищення температури тіла

Запитання 8

Що треба зробити при харчовому отруєнні?


 

  

 

варіанти відповідей

напоїти постраждалого кока-колою

спробувати промити шлунок (дати 5-6 склянок кип'яченої води і викликати блювання)

попередити про харчове отруєння всіх, хто вживав ті самі продукти

викликати швидку допомогу

  

Запитання 9

Познач 4 дії, які допоможуть уникнути мікробного забруднення продуктів: 

 

  

  

  

варіанти відповідей

мити

 розділяти

зберігати продукти у пластиковому контейнері

охолоджувати

нагрівати

Запитання 10

Щоб жити, рухатись , рости і розвиватись людям необхідні поживні речовини:

  

  

варіанти відповідей

мінеральні речовини, білки, жири, гормони, вода

вуглеводи, мінеральні речовини, білки жири, вітаміни, вода

вуглеводи, мінеральні речовини, гормони, жири, білки

Запитання 11

Якими засобами гігієни можна поділитися з другом?


варіанти відповідей

 зубна щітка

  вологі серветки

  гребінець

  шампунь

рушник

Запитання 12

Визнач ситуації, коли треба мити руки:


 

  

  

  

варіанти відповідей

після відвідування туалету

після поїздки у транспорті

після прийому ванни

перед їжею

Запитання 13

Як треба доглядати за шкірою?


 

  

 

  

варіанти відповідей

щодня митися і вдягати чисту білизну

митися 1 раз на тиждень, в суботу

 захищати шкіру від сонячних опіків

взимку носити рукавички і користуватися захисним кремом і помадою

Запитання 14

Як правильно прийняти душ (загального користування) після занять спортом?


  

 

варіанти відповідей

 взувай у душ гумові капці

спочатку мий ноги

 мийся і витирайся згори донизу

 

 заходь у душ босий

Запитання 15

Для догляду за ротовою порожниною знадобляться:


 

  

  

  

варіанти відповідей

зубна щітка

зубна паста

зубний камінь

зубна нитка (флос)

Запитання 16

Визнач правила здорових зубів:


 

  

  

  

варіанти відповідей

Вживай достатню кількість сирих овочів і фруктів, нежирного м'яса, сиру і молока

Не розгризай зубами твердих предметів

Звертайся до стоматолога тільки, коли заболить зуб

Щодня чисть зуби після сніданку та ввечері

Запитання 17

Визнач предмети та засоби гігієни, призначені для догляду за волоссям:


  

варіанти відповідей

 гребінець

  вологі серветки

шампунь

  гігієнічна помада

фен

Запитання 18

Визнач предмети та засоби гігієни для догляду за тілом:


 

  

 

варіанти відповідей

мило

вологі серветки

  зубна щітка

 ножиці

рушник

губка для посуду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест