Діяльність має бути пов'язаною з досвідом,життям та середовищем дитини.Значущість-це те,що знаходить відгук дітей,і надає розуміння,що те,що вони роблять,допоможе вирішити певний виклик,а також поєднати знання,вміння,бажання,і побудувати цілісну картину світу.Значущість-це важливість і актуальність чогось для кожної окремої дитини
діяльність відбувається у взаємодії у парах
Запитання 2
Соціальна гра-
варіанти відповідей
діяльність відбувається в парах або в командах,у взаємодії з дорослими,коли діти діляться думками одне з одним чи педагогом,обговорюють ідеї,спільно шукають рішення на виклик,домовляються,шукають спільне,підтримують один одного і разом радіють.
діяльність надає можливість шукати різні варіанти
Запитання 3
Мотивуюча гра-
варіанти відповідей
– діяльність надає
можливість шукати різні варіанти, починати
знову з новими ідеями та припущеннями.
Діяльнісний підхід не фокусується на
фінальному результаті, а надає перевагу
процесу, що є одним із ключових факторів
створення мотивації.
діяльність відбувається у
взаємодії у парах або в командах, у
взаємодії з дорослим, коли діти діляться
думками одне з одним чи педагогом,
обговорюють ідеї, спільно шукають рішення
на виклик, домовляються, шукають спільне,
підтримують один одного і разом радіють
Запитання 4
Радісна гра-
варіанти відповідей
розвиток і навчання відбувається тоді,
коли дитина відчуває радість і задоволення від
процесу. Це зумовлено тим, що коли дитині цікаво і
вона є активно включеною в процес, то в організмі
виділяється допамін – нейромедіатор, який
відповідає за мотивацію, цілеспрямованість, уміння
перемикати увагу, наполегливість, творчість.
уміння
перемикати увагу, наполегливість, творчість.
Запитання 5
Активна гра-
варіанти відповідей
діяльність передбачає
можливість для кожної дитини бути як
фізично так і ментально включеною у
процес.Дитина має бути активним
учасником процесу, а не пасивним
спостерігачем чи слухачем.
розвиток і навчання відбувається тоді,
коли дитина відчуває радість і задоволення від
процесу.
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома