Порушення правил чергування у-в, і-й допущено в реченні:
[1] Хто людей питає, той і розум має.
[2] Просивсь вовк у пастухи, а свиня в городники. [3]Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто силою, хто — хитрощами, хто — заклинанням.
[4] І йшли до тієї квітки старі й молоді, здорові й каліки, ішли царі зі шляхетним почтом й жебраки з торбами, ішли багатіїмарнотрати й злидарі без шеляга за душею.
[5]Натовп біля квітки збирався й згодом розходився ні з чим.
У слові стверджують
Усі слова мають наголос на другому складі, ОКРІМ
Варіантний наголос має слово
Помилку допущено у твердженні
Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в обох словах рядка
Літери я, ю, є позначають два звуки в усіх словах рядка
Літери я, ю, є позначають один звук в усіх словах рядка
Букв менше, ніж звуків, в усіх словах рядка
Однакову кількість букв і звуків має кожне слово в рядку
Помилку в чергуванні у - в допущено в рядку
Помилку в чергуванні і – й, у - в допущено в реченні
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Установіть відповідність:
1 наголос на першому складі
2 наголос на другому складі
3 наголос на третьому складі
4 наголос на четвертому складі
А одноразовий
Б сантиметр
В ненавидіти
Г сільськогосподарський
Д курятина
Усі слова мають наголос на першому складі, ОКРІМ
Варіантний наголос має слово
Словорозрізнювальну функцію НЕ виконує наголос у словах рядка
Помилку допущено у твердженні
Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Помилки в чергуванні і - й допущено в рядку
Той самий звук позначають усі підкреслені літери рядка
Звук [з] є в кожному слові рядка
Глухий приголосний є в кожному слові рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома