Формами дієслова є всі слова рядка
Дієсловами є всі слова рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ... .
У прямому значенні вжито дієслово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ... .
На місці крапок у п’ятому реченні має бути слово
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Мої дні течуть (2)тепер серед степу, (3)серед долини, (4)налитої зеленим хлібом.
А займенник
Б прислівник
В прийменник
Г дієприкметник (як особлива форма дієслова)
Д дієприслівник (як особлива форма дієслова)
Помилково утворено словосполучення
Дієприкметник ужито в рядку
Увідповідніть виділені в реченні слова з формами дієслова (цифра позначає наступне слово).
І (1) хочеться знати, куди (2) падає сонце, кортить дійти рівним степом до краю землі й (3) заглянути в прірву, де вже чимало назбиралося (4) погаслих сонць...
А особове дієслово
Б безособове дієслово
В неозначена форма дієслова
Г дієприкметник
Д дієприслівник
Виберіть рядок, де правильно вказано кожну частину мови виділених слів (цифра позначає наступне слово).
"(1)Приготувавши крем, (2)змастіть ним (3)випечені коржі, і - вуаля! - торт (4)приготовано!
Неозначена форма дієслова є в реченні
Усі дієслова належать до особових форм у рядку
Укажіть речення, у якому вжито безособові дієслова
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома