Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів

Додано: 6 вересня 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 3690 разів
8 запитань
Запитання 1

1. Явище метаболічної регуляції – зменшення чи збільшення активності ферментів, відноситься до:

варіанти відповідей

А. Молекулярної адаптації

Б. Клітинної адаптації

В. Тканинної адаптації

Г. Організмової адаптації

Запитання 2

2. Унаслідок мутацій можуть змінюватись молекулярний склад віріонів, відносить до:

варіанти відповідей

А. Молекулярної адаптації

Б. Клітинної адаптації

В. Тканинної адаптації

Г. Організмової адаптації

Запитання 3

3. Деякі одноклітинні еукаріоти можуть існувати як в аеробних, так і в анаеробних умовах, відноситься до:

варіанти відповідей

А. Молекулярної адаптації

Б. Клітинної адаптації

В. Тканинної адаптації

Г. Організмової адаптації

Запитання 4

4. Адаптації пов’язані зі змінами активності процесів пластичного та енергетичного обмінів, відносять до:

варіанти відповідей

А. Молекулярної адаптації

Б. Клітинної адаптації

В. Тканинної адаптації

Г. Організмової адаптації

Запитання 5

5. Ароморфози, ідіоадаптації, дегенерація відносить до стратегії адаптацій:

варіанти відповідей

А. Еволюцфйних адаптацій

Б. Акліматизації

В. Негайної адаптації

Г. Активний шлях адаптації

Запитання 6

6. Сезонні зміни будови, життєдіяльності або поведінки:

варіанти відповідей

А. Еволюцфйних адаптацій

Б. Акліматизації

В. Негайної адаптації

Г. Активний шлях адаптації

Запитання 7

7. За тривалістю формування адаптацій розрізняють:

варіанти відповідей

А. Активний шлях адаптацій

Б. Пасивний шлях адаптацій

В. Еволюційні адаптації

Г. Акліматизація

Д. Негайна адаптація

Е. Уникнення несприятливих упливів

Запитання 8

8. За характером формування адаптивних механізмів розрізняють:

варіанти відповідей

А. Активний шлях адаптацій

Б. Пасивний шлях адаптацій

В. Еволюційні адаптації

Г. Акліматизація

Д. Негайна адаптація

Е. Уникнення несприятливих упливів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест