Формування навичок усного мовлення

Додано: 21 квітня 2022
Предмет: Англійська мова, 11 клас
Тест виконано: 64 рази
15 запитань
Запитання 1

Першоелементом діалогу є

варіанти відповідей

діалогічна єдність

репліка

фраза

мікродіалог

Запитання 2

Вихідною одиницею навчання діалогічного мовлення є



варіанти відповідей

діалогічна єдність

мікродіалог

репліка

речення

Запитання 3

Навчання від слухання діалога-зразка з наступним його варіюванням і створенням власних діалогів в аналогічних ситуаціях спілкування є підходом до навчання діалогічного мовлення


варіанти відповідей

“знову-вверх”

“знизу-вверх”

“зверху-вниз”

Запитання 4

Послідовність навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови:



варіанти відповідей

1) засвоєння учнями діалогічних єдностей

2)засвоєння мікродіалогів

3)самостійне складання учнями власних діалогів

1) засвоєння мікродіалогів

2)засвоєння учнями діалогічних єдностей

3)самостійне складання учнями власних діалогів

1) засвоєння учнями реплік

2)засвоєння мікродіалогів 

3)самостійне складання учнями власних діалогів

Запитання 5

Прикладами вербальних опор як засобів формування комунікативної компетенції у діалогічному мовленні є



варіанти відповідей

аудіозаписи

фоновправи

радіопередачі

телефонні розмови



відеозаписи

відеофільм

відеосюжет

навчальні фільми




діалог-зразок

мікродіалог-підстановча таблиця

структурно-мовленнєва схема

функціональна схема мікродіалогу



сюжетний малюнок

серія малюнків, фотографій, листівок

різноманітні плани будинків

карта погоди



Запитання 6

Прикладами аудитивних опор як засобів формування комунікативної компетенції у діалогічному мовленні є


варіанти відповідей

аудіозаписи

фоновправи

радіопередачі

телефонні розмови



відеозаписи

відеофільм

відеосюжет

навчальні фільми




діалог-зразок

мікродіалог-підстановча таблиця

структурно-мовленнєва схема

функціональна схема мікродіалогу



сюжетний малюнок

серія малюнків, фотографій, листівок

різноманітні плани будинків

карта погоди



Запитання 7

 P1: What have you got for________?

P2: I’ve got …_______.

P1: Me,too.  Have you got____?

P2: No, I haven’t.

P1: Do you want some______?

P2: Yes, please.

це зразок


варіанти відповідей

підстановчої таблиці для складання мікродіалогу



структурно-мовленнєвої схеми діалогу



функціональною схеми мікродіалогу



блок- схеми діалогу

Запитання 8

Мовленнєва взаємодія в межах заданої ситуації, уміння реагувати на репліки співрозмовника, стимулювати його до продовження розмови - це

варіанти відповідей

монолог

діалог

розум

Запитання 9

Метою навчання монологічного мовлення в початковій школі є

варіанти відповідей

формування в учнів вмінь правильно, логічно і послідовно, комунікативно вмотивовано користуватися засвоєним мовним матеріалом для вираження своїх думок

формування уміння реагувати на репліки співрозмовника, стимулювати його до продовження розмови

формування в учнів вмінь логічно і послідовно, вмотивовано переконати співрозмовника в правильності своїх думок

Запитання 10

Динамічним типом монологічного висловлювання, в якому розповідається про розвиток подій, пригод, дій чи станів є

варіанти відповідей

Монолог-роздум

Монолог-опис

Монолог-розповідь

Запитання 11

Одиницею навчання монологічного мовлення є

варіанти відповідей

понадфразова єдність

фраза

група речень

діалогічна єдність

Запитання 12

Завданням першого етапу розвитку навичок і вмінь монологічного мовлення є

варіанти відповідей

поєднання мовних зразків рівня речення у понадфразову єдність

поєднання мовних зразків рівня фрази у понадфразову єдність

самостійна побудова висловлювання понадфразового рівня

створення монологічних висловлювань різних тиів

Запитання 13

Навчання монологічного мовлення “шляхом знизу” передбачає

варіанти відповідей

наявність завершеного тексту як початкової одиниці навчання



розширення висловлювання елементарної одиниці-речення до завершеного монологу

різноманітні перекази первинного тексту: спочатку близько до тексту, потім від імені різних дійових осіб, на завершення, від імені учня

Запитання 14

Навчити учнів будувати висловлювання понад фразового рівня, так звані мікромонологи є метою

варіанти відповідей

вправ на створення власного монологічного висловлювання понадфразового рівня



вправ на об’єднання зразка мовлення рівня фрази у понадфразову єдність

вправ на створення власного монологічного висловлювання текстового рівня

Запитання 15

До завдання: Our English pen-friend is going to visit us next year. Now you’re talking to your pen-friend on the telephone. Invite her/him to Ukraine. Describe Ukrainian weather in one of the seasons. Make use of the substitution table given below.

Подана опора є

1. In ... it’s ... .

2. The sun ... every day.

3. The sky is ... .

4. Sometimes it rains/ snows.

5. A ... wind blows.



варіанти відповідей

зображальною опорою

структурно-мовленнєвою схемою

логіко-синтаксичною схемою

підстановчою таблицею відкритого типу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест