Першоелементом діалогу є
Вихідною одиницею навчання діалогічного мовлення є
Навчання від слухання діалога-зразка з наступним його варіюванням і створенням власних діалогів в аналогічних ситуаціях спілкування є підходом до навчання діалогічного мовлення
Послідовність навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови:
Прикладами вербальних опор як засобів формування комунікативної компетенції у діалогічному мовленні є
Прикладами аудитивних опор як засобів формування комунікативної компетенції у діалогічному мовленні є
P1: What have you got for________?
P2: I’ve got …_______.
P1: Me,too. Have you got____?
P2: No, I haven’t.
P1: Do you want some______?
P2: Yes, please.
це зразок
Мовленнєва взаємодія в межах заданої ситуації, уміння реагувати на репліки співрозмовника, стимулювати його до продовження розмови - це
Метою навчання монологічного мовлення в початковій школі є
Динамічним типом монологічного висловлювання, в якому розповідається про розвиток подій, пригод, дій чи станів є
Одиницею навчання монологічного мовлення є
Завданням першого етапу розвитку навичок і вмінь монологічного мовлення є
Навчання монологічного мовлення “шляхом знизу” передбачає
Навчити учнів будувати висловлювання понад фразового рівня, так звані мікромонологи є метою
До завдання: Our English pen-friend is going to visit us next year. Now you’re talking to your pen-friend on the telephone. Invite her/him to Ukraine. Describe Ukrainian weather in one of the seasons. Make use of the substitution table given below.
Подана опора є
1. In ... it’s ... .
2. The sun ... every day.
3. The sky is ... .
4. Sometimes it rains/ snows.
5. A ... wind blows.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома