Формування товарного асортименту

Додано: 2 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 56 разів
12 запитань
Запитання 1

Під асортиментом товарів розуміють перелік, номенклатуру товарів, їх різновидів, сортів тощо, об'єднаних або поєднаних за певно/о ознакою

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Кількість товарних груп і підгруп, що входять в асортиментний перелік підприємств має назву

варіанти відповідей

ширина асортименту

глибина асортименту

сталість асортименту

Запитання 3

Кількість різновидів товарів по артикулах, фасонах, моделях і інших ознаках має назву

варіанти відповідей

ширина асортименту

глибина асортименту

сталість асортименту

Запитання 4

Чинники, що впливають на формування асортименту поділяють на:

варіанти відповідей

загальні і специфічні

об'єктивні і суб'єктивні

контрольовані і неконтрольовані

зовнішні і внутрішні

Запитання 5

Які чинники, що впливають на формування асортименту належать до специфічних

варіанти відповідей

тип і розмір магазину

національно-побутові

місце розташування

природно-кліматичні

Запитання 6

Які чинники, що впливають на формування асортименту належать до загальних

варіанти відповідей

тип і розмір магазину

місце розташування магазину

соціально-економічні

національно-побутові

Запитання 7

З погляду технології процес формування асортименту товарів у магазинах поділяється на

варіанти відповідей

три етапи

три розділи

три групи

Запитання 8

Що являють собою товарні запаси?

варіанти відповідей

Повний перелік всіх товарних позицій, затверджених до продажу в конкретному торговельному підприємстві на певний період часу з урахуванням вимог асортиментної політики торговельної компанії і особливості її формату та розташування

Підбір або набір різноманітних товарів, об'єднаних певною споживчою, торговою або виробничою ознакою

Реалізація товарів населенню для особистого споживання в обмін на його грошові доходи, а також продаж товарів ринкового фонду організаціям і установам для колективного споживання та задоволення їх господарських потреб

Маса товарів, що знаходиться в сфері обігу в процесі переміщення від виробництва до споживання, призначена для наступного продажу та здійснення безперебійної торгівлі

Запитання 9

Основні принципи нормування товарних запасів

варіанти відповідей

оптимальність, ефективність, реальність, науковість, надійність

оптимальність, прибутковість, ризикованість, адаптація, надійність

розробка, зростання, зрілість, спад

Запитання 10

товарні запаси сезонного зберігання потрібні для ...

варіанти відповідей

забезпечення безперебійного продажу товарів

формування торгової пропозиції в період сезонних змін попиту чи виробництва

забезпечувати нормальний рівень торгівлі у віддалених районах

за розпорядженням органів влади, для виконання певних цілей не пов'язаних із поточною господарською діяльністю

Запитання 11

Залежно від місця формування товарні запаси поділяються на:

варіанти відповідей

товарні запаси на підприємствах оптової торгівлі

товарні запаси на підприємствах роздрібної торгівлі

товарні запаси цільового призначення

товарні запаси дострокового завозу

Запитання 12

Залежно від моменту та характеру оцінки товарні запаси поділяють на:

варіанти відповідей

запаси на початок періоду

запаси на кінець періоду

завезені понад норму

залежані

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест