Змістові лінії НУШ

Додано: 2 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 210 разів
6 запитань
Запитання 1

1.     Коли потрібно вводити класні правила та рутини?

варіанти відповідей

Що разу, як діти порушують дисципліну

На початку кожного навчального року

Після того, як діти звикнуть до школи

Запитання 2

1.     Індивідуальну програму розвитку розробляє:

варіанти відповідей

Вчитель класу

Шкільна команда фахівців

Асистент вчителя

Працівник інклюзивно ресурсного центру

Запитання 3

Що таке педагогіка партнерства?

варіанти відповідей

Учень – вчитель

Вчитель – батьки

Учень- вчитель – батьки

Запитання 4

Що не відноситься до «Щоденні 3» ((Daily3)?

варіанти відповідей

Математика самостійно

Математика письмово

Математика усно

Математика з другом

Запитання 5

Оберіть усі переваги педагогічної технології навчання читанню та письму «Щоденні 5» (Daily5). Оберіть три правильні відповіді. Учні щодня:

варіанти відповідей

Практикують читання, письмо та слухання

Працюють самостійно

Відпочивають на килимі

Грають у настільні ігри

Можуть робити самостійний вибір

Запитання 6

1.     Позначте три способи прочитати книгу, про які йдеться в блоці «Щоденні 5»

варіанти відповідей

Читай картинки (ілюстрації)

Читай мовчки

Читай слова

Перекажи історію

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест