Що нового ввів Моцарт у програму виступів на академіях?
Моцарт запровадив виконувати в академіях концерти для фортепіано з оркестром. Блискучою кульмінацією академії творила вільна імпровізація.
Моцарт запровадив виконувати в академіях симфонічні концерти . Блискучою кульмінацією академії творила вільна імпровізація.
Моцарт запровадив виконувати в академіях симфонічні концерти. Блискучою кульмінацією академії творила гра в ансамблі
Що вимагав Моцарт від гри музикантів?
Моцарт вимагав в'якої гри при виконання. Гармонія логіки й розуму, експресії й динамічності, точне відчуття міри в застосуванні виразових засобів, що й означає смак, - - ось визначальні риси сформовані Моцартом класичного стилю фортепіанної гри.
Моцарт вимагав завершеності виконання. Гармонія почуття й емоцій, експресії й майстерності, точне відчуття міри в застосуванні виразових засобів, що й означає смак, - - ось визначальні риси сформовані Моцартом класичного стилю фортепіанної гри.
Моцарт вимагав завершеності виконання. Гармонія почуття й розуму, експресії й майстерності, точне відчуття міри в застосуванні виразових засобів, що й означає смак, - - ось визначальні риси сформовані Моцартом класичного стилю фортепіанної гри.
Що дало Моцартові -віртуозу винахід нового фортепіано?
гнучке застосування терасоподібної динаміки, наростань і спадів гнучкості в розвитку мелодії.
гнучке застосування нових відтінків, наростань і спадів гнучкості в розвитку мелодії.
гнучке застосування нових штрихів, наростань і спадів ритмічного розвитку мелодії.
В чому особливість Моцарта – віртуоза?
Знаменита віртуозна техніка Моцарта ґрунтувалася на досконалому розвитку легатної гри. Його критеріями доброї техніки були « природна легкість, спритність і гнучкість, плавна прудкість». Важливу конструктивну роль відігравали динамічні контрасти.
Знаменита віртуозна техніка Моцарта ґрунтувалася на досконалому розвитку пальцевої гри. Його критеріями доброї техніки були « природна легкість, спритність і гнучкість, плавна прудкість». Важливу конструктивну роль відігравав стрункий організуючий ритм.
В чому полягає специфіка особливого туше при виконанні творів Моцарта?
Вся специфіка особливого туше Моцарта, укладена в подушечках пальців. Таке туше виробляє чітко окреслений і щільний звук - самостійний і дуже певний. Його відточений контур запобігає злипання з оточуючими звуками. Опиняючись у взаємодії, такі звуки - короткі або довгі , легатні або стакатні, зв'язані або окремі - переходять один в інший і ллються, не наповзаючи на сусіда і не розчиняючись в якійсь безформенній масі. Їх послідовність утворює органічний і нерозривний ланцюг. Ці зернисті звуки поміщені на тлі ясного супроводу, виводять мелодію найчистішого bel canto. Що ж стосується басових нот, то вони повновагомі, але при цьому не здаються надто важкими.
Вся специфіка особливого туше Моцарта, укладена в гнучкій кісті руки Таке туше виробляє чітко окреслений і щільний звук - самостійний і дуже певний. Його відточений контур запобігає злипання з оточуючими звуками. Опиняючись у взаємодії, такі звуки - короткі або довгі , легатні або стакатні, зв'язані або окремі - переходять один в інший і ллються, не наповзаючи на сусіда і не розчиняючись в якійсь безформенній масі. Їх послідовність утворює органічний і нерозривний ланцюг. Ці зернисті звуки поміщені на тлі ясного супроводу, виводять мелодію найчистішого bel canto. Що ж стосується басових нот, то вони повновагомі, але при цьому не здаються надто важкими.
Вся специфіка особливого туше Моцарта, укладена в подушечках пальців. Таке туше виробляє чітко окреслений і щільний звук - самостійний і дуже певний. Його відточений контур запобігає злипання з оточуючими звуками. Опиняючись у взаємодії, такі звуки - короткі або довгі , легатні або стакатні, зв'язані або окремі - переходять один в інший і ллються, не наповзаючи на сусіда і не розчиняючись в якійсь безформенній масі. Їх послідовність утворює органічний і нерозривний ланцюг. Ці зернисті звуки поміщені на тлі ясного супроводу, виводять мелодію найчистішого bel canto. Що ж стосується басових нот, то вони повновагомі, але при цьому граються на стакатто..
Що вимагав Моцарт виконуючи супровід?
Супровід у Моцарта вимагає надзвичайно тонкого виконання. У багатьох випадках Моцарт вдавався до примітивного супроводу у вигляді «альбертових» басів і простих фігурації. Їх виконувати дуже важко. Вони повинні звучати не механічно, а допомагати мелодії. Граючи такий акомпанемент слабкіше, не можна ставитися до нього байдуже, треба вміти відтінити кожну зміну гармоній, причому всі разом повинно звучати абсолютно органічно.
Супровід у Моцарта вимагає надзвичайно тонкого виконання. У багатьох випадках Моцарт вдавався до примітивного супроводу у вигляді «барабанних» басів розгорнутих фігурації. Їх виконувати дуже важко. Вони повинні звучати не механічно, а допомагати мелодії. Граючи такий акомпанемент слабкіше, не можна ставитися до нього байдуже, треба вміти відтінити кожну зміну гармоній, причому всі разом повинно звучати абсолютно органічно.
Що таке акомпанемент і як його потрібно грати?
гармонійна і ритмічна опора мелодії. Від характеру звучання акомпанементу, від звуку, яким він грається залежить враження музику, її поетична чарівність. Прозаїчне, топорне звучання одночасних або розкладених акордів супроводу здатне піднести ніжну ліричну фразу, «відкрити» слухачам, наповнити чарівностю найтонші відтінки, самі проникливі, задушевні інтонації мелодійної лінії.
мелодійна і ритмічна опора мелодії. Від характеру звучання акомпанементу, від звуку, яким він грається залежить характер музику, її ритмічність. Прозаїчне, топорне звучання одночасних або розкладених акордів супроводу здатне погубити ніжну ліричну фразу, «закрити» від слухача, позбавити чарівності найтонші відтінки, самі проникливі, задушевні інтонації мелодійної лінії.
гармонійна і ритмічна опора мелодії. Від характеру звучання акомпанементу, від звуку, яким він грається залежить враження музику, її поетична чарівність. Прозаїчне, топорне звучання одночасних або розкладених акордів супроводу здатне погубити ніжну ліричну фразу, «закрити» від слухача, позбавити чарівності найтонші відтінки, самі проникливі, задушевні інтонації мелодійної лінії.
Як потрібно розглядати штрихи Моцарта?
Фортепіанні штрихи Моцарта слід розглядати подібно скрипковим: не як формальну не переривчастість звучання, а як виразовий нюанс, який пояснює і підкреслює інтонаційну будову, мелодійну дію, ритмічну єдність.Не часта зміна ліг в співучих місцях, як і паузах в середині мелодії - своєрідна моцартівська манера. Легато - значить зв’язано, пов'язано в деяку єдність, а не просто в сенсі безперервності.
Фортепіанні штрихи Моцарта слід розглядати подібно скрипковим: не як формальну переривчастість звучання, а як виразовий нюанс, який пояснює і підкреслює інтонаційну будову, гармонійне дію, ритмічну ієрархію. Часта зміна ліг в співучих місцях, як і паузах в середині мелодії - своєрідна моцартівська манера. Легато - значить зв’язано, пов'язано в деяку єдність, а не просто в сенсі безперервності.
Що можна сказати за моцартівські прикраси?
При виконанні прикрас треба завжди пам'ятати про те, що вони не повинні затемнювати мелодійну лінію. грати їх так, щоб мелодія завжди залишалася основною. Особливо важливо при виконанні повільних частин моцартовських сонат і концертів грати прикраси неквапливо, щоб вони вливалися в мелодію, а не звучали як «чужорідне тіло»
При виконанні прикрас треба завжди пам'ятати про те, що вони повинні затемнювати мелодійну лінію, грати їх так, щоб вони злилися з мелодіяєю. Особливо важливо при виконанні повільних частин моцартовських сонат і концертів грати прикраси рухливо, щоб вони вливалися в мелодію, а не звучали як «чужорідне тіло».
Як виконується короткий форшлаг?
короткий форшлаг - неперекреслених форшлаг грається як восьма, перекреслений однією рискою - шістнадцята, двома - тридцять друга, трьома - шістдесят четверта.
короткий форшлаг: - неперекреслених форшлаг грається шістнадцята, перекреслений однією рискою -як восьма шістнадцята, двома - тридцять друга, трьома - шістдесят четверта.
Як виконуються трелі?
Трелі майже всі віденські класики виконували з верхньої допоміжної ноти, довгі трелі - в тому числі.
Трелі майже всі віденські класики виконували з основної ноти, довгі трелі - в тому числі.
Як виконується группетто?
Группетто ж часто вживалося при пунктирною ритмі між восьмою з точкою і шістнадцятої.
Группетто ж часто вживалося як мелодія при двох рівних ввосьмих.
Які темпи у Моцарта?
Моцарт вкрай негативно ставився до надмірно повільних темпам. Набагато легше, говорив Моцарт, зіграти п'єсу повільно, ніж швидко.
Моцарт вкрай негативно ставився до надмірно швидким темпам.Набагато легше, говорив Моцарт, зіграти п'єсу швидко, ніж повільно.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома