Фортепіанна творчість Й. Гайдна та риси його стилю

Додано: 25 січня 2021
Предмет: Мистецтво
Тест виконано: 26 разів
8 запитань
Запитання 1

З чим тісно повязана артикуляція?

варіанти відповідей

Артикуляція тісно пов'язана з передачею змісту, основу якого барокової та класичної музики становить афект.

Артикуляція тісно пов'язана з передачею змісту, основу якого барокової та класичної музики становить наслідування.

Запитання 2

Які знаки у сонатах Й. Гайдна свідчать про те, що твір написаний не для клавесину?

варіанти відповідей

1) ліга і крапка під лігою, означають прийом TragenderTone

2) засоби створення асиметрії фактурно-мелодійної малюнка - це синкопи, динамічні акценти, підкреслення звуків на слабкому часу з допомогою прикрас, фактурних ущільнень, артикуляційних засобів.

 1) крапка і крапка під лігою, означають прийом TragenderTone

2) засоби створення асиметрії фактурно-мелодійної малюнка - це синкопи, динамічні акценти, підкреслення звуків на слабкому часу з допомогою прикрас, фактурних ущільнень, артикуляційних засобів.


1) ліга і non legato, означають прийом TragenderTone

2) засоби створення асиметрії фактурно-мелодійної малюнка - це синкопи, динамічні акценти, підкреслення звуків на слабкому часу з допомогою прикрас, фактурних ущільнень, артикуляційних засобів.

Запитання 3

Яку роль   артикуляція виконує в клавірних сонатах Гайдна? 

варіанти відповідей

Артикуляційна варіантність є найважливішою рисою стилю композитора. Сюди входять темоутворення, динамічний план,афекти, формоутворення.

Артикуляційна варіантність є найважливішою рисою стилю композитора і виконує функції створення динамічного плану, темброутворення, формоутворення,проявляючи себе як композиційний виразовий засіб. .

Артикуляція в клавірів сонатах Гайдна виконує функції в створенні музичного образу; бере участь у композиційних процесах різних рівнів: темообразовании, тематичному розвитку, формоутворенні, проявляючи себе як композиційний виразовий засіб.

Запитання 4

Що включають в себе артикуляційні позначення в нотних текстах XVIII століття?

варіанти відповідей

тривалість витримування звуку;динамічну нюансировку,короткі ліги можуть розглядатися як знаки інтонування, знаки артикуляції (особливо це стосується ліг) тісно пов'язані з ритмом. У XVIII столітті було прийнято не утримувати гармонізуючі звуки, об'єднані лігою, збираючи їх в акорд

тривалість витримування звуку;динамічну нюансировку,короткі ліги можуть розглядатися як знаки інтонування, знаки артикуляції (особливо це стосується ліг) тісно пов'язані з ритмом. У XVIII столітті було прийнято утримувати гармонізуючі звуки, об'єднані лігою, збираючи їх в акорд

Запитання 5

Як систематизовано артикуляційні позначення, використовувані Гайдном в нотних текстах клавірів сонат?

варіанти відповідей

вертикальна риска служить для позначення маркато, зменшуючи тривалість ноти;крапка під лігою позначають TragenderTone , де ноти граються не зв'язно, при цьому кожна помітно акцентується;крапки;парні ліги, або «артикуляційні ліги» служать засобом зв'язування звуків і розстановки артикуляційних акцентів. Останній звук під лігою дотримується , а на клавікорді і фортепіано перша нота під лігою динамічно підкреслюється. 

вертикальна риска служить для позначення звичайного стакато, зменшуючи тривалість ноти;крапка під лігою позначають TragenderTone . Ноти граються зв'язно, при цьому кожна помітно акцентується;крапки;парні ліги, або «артикуляційні ліги» служать засобом зв'язування звуків і розстановки артикуляційних акцентів. Останній звук під лігою коротшає , а на клавікорде і фортепіано перша нота під лігою динамічно підкреслюється. 

вертикальна риска служить для позначення non стакато, зменшуючи тривалість ноти;крапка під лігою позначають TragenderTone . Ноти граються зв'язно, при цьому кожна не акцентується;крапки;парні ліги, або «артикуляційні ліги» служать засобом зв'язування звуків і розстановки артикуляційних акцентів. Останній звук під лігою коротшає , а на клавікорде і фортепіано перша нота під лігою динамічно не підкреслюється. 

Запитання 6

 Які редакції сонат Й. Гайдна? 

варіанти відповідей

Редакції Гуго Рімана,Е. Мандичевського;

видання 52 сонат Гайдна в трьох томах у Брайткопфа й Гентеля Карлом Пенлерем,редакція Германа Цільхера,редакція К.А. Мартінсена, Л. Роймана.


Редакції Гуго Рімана,Е. Мандичевського;

видання 52 сонат Гайдна в трьох томах у Брайткопфа й Гентеля Карлом Пенлерем,редакція Германа Цільхера,редакція К.А. Мартінсена, О. Гольденвейзера.

Запитання 7

Які артикуляційні позначення, використовувані Гайдном в нотних текстах клавірів сонат?


варіанти відповідей

вертикальна риска,крапка під лігою,крапки,парні ліги, або «артикуляційні ліги» ,тривалі ліги ,tenuto 

стакотто,крапка під лігою,крапки,довгі ліги, або «артикуляційні ліги» ,тривалі ліги ,tenuto 

встакатто,крапка під лігою,крапки,фразувальні ліги, або «артикуляційні ліги» ,тривалі ліги ,marcato 

Запитання 8

Що означає темповая ремарка ?Знаком, що безпосередньо вказує на афект

варіанти відповідей

Знаком, що безпосередньо вказує на характер твору

Знаком, що безпосередньо вказує на темп твору

Знаком, що безпосередньо вказує на афект

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест