Наука, яка вивчає взаємозвязки живих організмів між собою та з довкіллям
Сукупність живих організмів, які мешкають у певному середовищі існування та утворюють з ним єдине ціле.
Здатність організмів утворювати нові складові системи замість старих
Здатність системи встановлювати й підтримувати свої основні показники на відносно постійному рівні
Укажіть, на якому рівні організації живої матерії здійснюється вільний обмін спадковою інформацією між різними представниками певного виду та передача її нащадкам:
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.
Укажіть правильну послідовність об’єктів за підвищенням рівня організації живої природи.
Вкажіть, на якому рівні вивчають інтенсивність утворення кисню рослинами Землі:
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.
І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт 3 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.
Чи є поміж них правильні?
Концепція розвитку людства, основна ідея якої - розвиток повинен задовольняти потреби нинішнього покоління без шкоди для майбутніх поколінь.
Розділ біології, який формує єдину систему живого світу на основі виділення біологічних таксонів (систематичних одиниць) і відповідних назв, наданих за певними правилами (правилами біологічної номенклатури)
Основною систематичною категорією є:
Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, які об’єднуються у системи органів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома