Історичний період у культурі, мистецтві, у тому числі й літературі, країн Європи у ХV – ХVІ ст., називається:
Улюбленим учнем Г. Сковороди був:
Ту частину, яку прийнято називати мораллю, Г. Сковорода називає:
Вірш Г. Сковороди “De libertate” з латинської перекладається:
Г. Сковорода створив прозових байок:
Г. Сковорода жив у столітті:
Г. Сковорода народився у селі:
У вірші Г. Сковороди “De libertate” згадується історична особа:
Збірка поезій Г. Сковороди називається:
Ідеї “сродної праці” присвячена байка Г. Сковороди:
Слова “Світ ловив мене, та не спіймав” належать:
Скільки років прожив Григорій Сковорода?
З якого вірша даний уривок:
,,Все пожере,як солому пожар.''
Як автор називає мораль (,, Бджола та Шершень'')?
Григорія Сковороду називають
Г.Сковорода під час своїх мандрів був нерозлучний з
Цю особу прославляють у творі
На надгробку Г.Сковороди вибиті слова
"Бджола та Шершень" за жанром є
Для Бджоли ("Бджола і Шершень") праця- це
"Пізнавай себе, а пізнавши - удосконалюй",-у цьому, за Г.Сковородою, полягає
"Сопілка і вівця дорожча царського вінця"-для
Ліричний герой поезії "Всякому місту-звичай і права..."хоче вмерти
Г.Сковороду вважають зачинателем жанру
Імена Федір, Петро як узагальнені образи негативних рис вдачі вжито у творі
Епічним є твір
Рядки
Знаю, що смерть - як коса замашна,
Навіть царя не обійде вона.
Байдуже смерті, мужик то чи цар, -
Все пожере, як солому пожар
узято з твору
Григорій Сковорода є автором усіх афоризмів, ОКРІМ
Укажіть провідний мотив вірша Григорія Сковороди "De libertate"
Укажіть рядок, автором якого є Григорій Сковорода
У літературі Григорія Сковороду прийнято називати:
Байка як літературний жанр належить до...
Григорій Сковорода "...мудрою іграшкою, яка приховує в собі внутрішню силу" називав...
«Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю» - цей вислів у творчості Г. Сковороди є:
«Силою» Г. Сковорода називає
.
Визначте твір Г. Сковороди, з якого наведено рядки:
О, якби в дурні мені не пошитись,
Щоб без свободи не міг я лишитись.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома