Г.Сковорода "Всякому місту звичай і права","De libertate",байка Бдола та шершень"

Додано: 16 листопада
Предмет: Українська література, 9 клас
26 запитань
Запитання 1

Який гетьман згадується в творі ,,De libertate"?

варіанти відповідей

Хмельницький

Виговський

Дорошенко

Запитання 2

З яким мислителем давнини порівнювали Сковороду?

варіанти відповідей

Сократом

Цицерон

Аристотелем

Конфуцієм

Запитання 3

У перекладі ,,De libertate" означає?

варіанти відповідей

Мир

Свободу

Щастя

Кохання

Запитання 4

Як Сковорода називає у своїх байках мораль?

варіанти відповідей

Мораль

Сила

Висновок

Підсумок

Запитання 5

За жанром ,,Бджола та Шершень"- це

варіанти відповідей

Вірш

Байка

Притча

Запитання 6

Назвіть художній засіб ,,ясний розум, нав'язливі думки"

варіанти відповідей

Епітет

Метафора

Анафора

Гіпербола

Запитання 7

З чим Г. Сковорода порівнює совість у вірші ,,Всякому місту-звичай і права"

варіанти відповідей

З хмаркою

З чистим кришталем

З ясним сонечком

Запитання 8

На якому музичному інструменті грав Сковорода

варіанти відповідей

Сопілка

Гітара

Трембіта

Запитання 9

Де народився Сковорода?

варіанти відповідей

Олексіївка

Чорнухи

Андріївка

Запитання 10

Хто "для ченців тре кутки"?(поезія "Всякому місту звичай і права")

варіанти відповідей

ліричний герой

Федір

Петро

садівник

Запитання 11

На думку Г.С. Сковороди, кожне місто має свої:

варіанти відповідей

досягнення у розвитку промисловості та освіти

архітектурні пам'ятки і музеї

звичаї і права

статистичні показники

Запитання 12

Що за змістом вірша полонило письменника?

варіанти відповідей

нав'язливі думи

неприємні відчуття

марення від побаченого

приємні враження

Запитання 13

З чим порівнюється будинок, "який гуде від гуляк"?

варіанти відповідей

трактиром

базаром

багатолюдною вулицею

вуликом

Запитання 14

Г.С. Сковорода бажав, щоб серце кожного мешканця міста було сповнено:

варіанти відповідей

любов'ю і теплом

порядністю і чесністю

відповідальністю і сумлінністю

радістю і гармонією

Запитання 15

Ліричний герой хоче померти:

варіанти відповідей

у шані і повазі

і бути похованим на рідній землі


коли мешканці міста будуть шанувати один одного

з ясним розумом

Запитання 16

Найбільша радість, на думку Сковороди, коли людина:

варіанти відповідей

живе за покликанням

має багато друзів

створила сім'ю

відчуває свою необхідність у суспільстві

Запитання 17

Хорт тоді веселий, коли:(байка "Бджола та шершень")

варіанти відповідей

ситий

полює

гарно виспиться

гарно відпочине

Запитання 18

Кому належить питання, зазначене у творі: "Нащо учитися, коли не матимеш достатку"?


варіанти відповідей

Бджолі

Науковцю

Людині-практику

Шершню

Запитання 19

Бджола - це символ:


варіанти відповідей

кохання

добра і радості

мудрості

миру і злагоди

Запитання 20

Бджола - це образ людей, які:

варіанти відповідей

живуть крадіжкою чужого

бачать смисл свого життя у праці

розповсюджують науку в суспільстві

багато говорять, а потім сумлінно працюють

Запитання 21

Що є мукою для Бджоли?

варіанти відповідей

рано підводитися

сидіти без діла

працювати щодня

охороняти медові сховища

Запитання 22

Що, на думку Шершня, люди завдають Бджолі?

варіанти відповідей

збитків

шкоди

зайвих клопотів

болю і страждань

Запитання 23

Шершень дорікав Бджолі за те, що вона:

варіанти відповідей

хитра і підступна

надто серйозна і ретельна

дурна і безглузда

ледача і неповоротка

Запитання 24

Г. Сковорода викриває здирників, бюрократів, ледарів і звеличує людей з чистою совістю у творі:

варіанти відповідей

“Зозуля та Дрізд”

“De libertate”

“Бджола та Шершень”                          

“Всякому місту звичай і права”

Запитання 25

Мотив "ідеї сродної праці" порушений у творі:

варіанти відповідей

“Всякому місту звичай і права”  

“Вступні двері до християнської добронравності"

 “Бджола та Шершень”

 “De libertate”

Запитання 26

"Всі принади світу, окрім волі, – це болото" - це мотив твору: 

варіанти відповідей

"Всякому місту звичай і права"

“Бджола та Шершень”

 “De libertate”

 “Вступні двері до християнської доброправності”

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест