Частина насінини квіткової рослини, що утворена триплоїдною зиготою і містить поживні речовини, це:
Насіння гороху без ендосперму і перисперму, а поживні речовини знаходяться у ...
У квіткових рослин після запліднення із насіневого зачатка утворюється …
У зародку насінини поряд із брунькою є зародковий корінець. На який вид кореня він перетвориться під час проростання?
Клітина кореня жита містить 14 хромосом. Скільки хромосом знаходиться в клітині ендосперму насінини?
Установіть відповідність між зображеннями плодів і способами розповсюдження насіння.
1 саморозповсюдження 2 водою
3 на хутрі тварин 4 людиною 5 вітром
Установіть відповідність між типами плодів і назвами рослин, на яких вони формуються.
1 листянка 2 розкривна коробочка 3 нерозкривний біб 4 кістянка
А арахіс Б фіалка В терен Г квасоля Д бавовник
Проаналізуйте графік залежності приросту (мм на добу) проростків одного із сортів жоржини від віку (у добах) і твердження, які його інтерпретують. Які з них є правильними?
I. Швидкість росту проростків жоржини є нерівномірною.
II. Найбільша інтенсивність росту спостерігається між 50 та 70 добою життя рослини.
III. Довжина проростків постійно збільшується протягом терміну, відображеного на графіку.
Установіть відповідність між типом плоду (1-4) та назвою рослини (А-Д), на якій він формується.
1 яблуко 2 гарбузина 3 багатокістянка 4 ягода
А ожина Б картопля В груша Г диня Д персик
Установіть відповідність між зображеним плодом (1-4) та способом розповсюдження насіння (А-Д), що в ньому міститься.
А птахами Б вітром В на хутрі тварин Г саморозповсюдження Д водою
Установіть відповідність між типом плоду (1–4) та його зображенням (А–Д).
1 яблуко 2 біб 3 стручок 4 ягода
Установіть відповідність між типом плоду (1-4) та його зображенням (А-Д).
1 кістянка 2 коробочка 3 яблуко 4 біб
Проаналізуйте опис відділу рослин: «У процесі статевого розмноження відбувається подвійне запліднення. Поміж представників трапляються трава, кущі та дерева...»
Ідеться про відділ
На рисунку зображено плоди різних типів. Якою літерою позначено кістянку?
На рисунку зображено плоди різних типів. Якою літерою позначено ягоду?
Прочитайте уривок із повісті «Микола Джеря» українського письменника Івана Нечуя-Левицького: «Скрізь по обидва боки Раставиці на покаті стеляться чудові городи, жовтіють тисячі соняшників (1), що ніби поспиналися та заглядають поверх бадилля кукурудзи (2) на річку. … А ондечки серед одного города вгніздилася прездорова, стара, широка та гілляста груша (3), розклала своє гілля трохи не при землі на буряки... (4)».
Увідповідніть рослину (1-4) із типом плода або видозміною вегетативного органа (А – Д), що людина використовує в їжу.
А коренеплід Б цибулина В сім'янка Г зернівка Д яблуко
Складник насінини, який містить поживні речовини для розвитку зародка, на рисунку позначено цифрою
Де можуть місттись запасні поживні речовини в насінини?
Оберіть умови, необхідні насінині для проростання?
Ендосперм являє собою:
Обери назву частини однодольної насінини, представленої під номером 1
Обери відповідність між номером і назвою частин однодольної насінини на зображенні:
А) зародкова брунечка; Б) зародковий корінець; В) ендосперм;
Г) насіннева шкірочка; Д) зародкові листки
Укажіть характеристику зародкової бруньки:
Обери відповідність між зображенням і назвою частин дводольної насінини:
А) зародковий корінець; Б) зародкова брунечка; В) ендосперм;
Г) шкірочка: Д) зародкове стебельце; Е) рубчик; Є) сім'ядоля
Укажи відповідність між характеристикою і назвою частини однодольної насінини:
1) містить запас поживних речовин
2) частина зародка, з якої розвиваються листя, гілки, квіти рослини
3) захищає насінину від зовнішніх впливів
4) забезпечуе поглинання поживних речовин з ендосперму
А) зародковий корінець; Б) зародкова брунечка; В) ендосперм;
Г) шкірочка; Д) щиток
Укажіть назву частини дводольної насінини, представленої під номером 6:
Обери зображення однодольних рослин:
Встанови зображення дводольних рослин:
Визнач назву частини однодольної насінини, характеристикою якої є — зародкова частина, з якої розвиваються листя, гілки, квіти рослини:
Укажіть зображення плодів рослин:
Укажи зображення частин рослини, що не є плодами:
Обери, з якої частини рослини розвивається оплодень:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома