Генріх Белль "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа.. "

Додано: 10 лютого 2022
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 236 разів
28 запитань
Запитання 1

На якому етапі війни відбуваються дії оповідання Г.Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

варіанти відповідей

початок війни

 1943

1939

кінець війни

Запитання 2

Яка головна думка оповідання Г.Белля « Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»:


варіанти відповідей

людина – не гарматне м’ясо для політичних діячів;

фашизм – нелюдська ідеологія, яка калічить не тільки фізично, але і психологічно.

війна – антилюдське явище в житті людини;

на війну йдуть заради перемоги

Запитання 3

Що просив герой оповідання Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», впізнавши у пожежникові сторожа Біргелера?

варіанти відповідей

а) води;                             


 б) молока;                        

 в) знеболюваного;

г) чаю.

Запитання 4

Образ хреста на стіні гімназії є символом:

варіанти відповідей

смерті

страждання і мук

моральних заповідей християнства

Запитання 5

У кінці оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» головний герой приходить до думки::

варіанти відповідей

що його жертва недаремна;

що його жертва війні безглузда;

що фашизм – це зло, з яким необхідно боротися.

Запитання 6

Герой оповідання Г.Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." розмірковує над тим, що в шкільному календарі могли б написати особисто про нього, так і не зміг закінчити фрази "Пішов зі школи на фронт і поліг за..." Чому?

варіанти відповідей

бо він сам ще не знав, за що

бо втратив свідомість

бо не знав чи виживе

бо ще не звершив подвиг

Запитання 7

Куди направляли поранених , ще живих ?

варіанти відповідей

Нагору до зали малювання

Зал фізкультури

Кабінет біології

Біргелеву кімнату

Запитання 8

Згадується фриз старовинної споруди

варіанти відповідей

Колізея

Тадж Махала

Парфенона

палацу в Того

Запитання 9

Третя гімназія в місті носила ім’я

варіанти відповідей

Фрідріха Великого

Гітлера

Ніцше

Альберта

Запитання 10

“Пішов зі школи в бойовище й поліг за...”- буде написано

варіанти відповідей

У шкільному календарі напроти призвіща

На пам’ятнику в місті

У вірші місцевого поета

Занесено в книгу пам’яті міста

Запитання 11

"Я вдруге поплив повз двері і, пропливаючи, заглядів ще одну прикмету: тут, над дверима, висів колись ...., тоді, як ця гімназія звалася ще школа святого Хоми". ЩО ВИСІЛО?

варіанти відповідей

Прапор

Портрет св. Хоми

Ікона І. Христа

Хрест

Запитання 12

"Сім разів стояло там – моїм письмом, латинським шрифтом, готичним, курсивом, італійським і рондо:..." Що саме ?

варіанти відповідей

"Подорожній , коли ти прийдеш у Спа..."

"Зупиніть війну"

"Я хочу жити"

"Усі на захист Вітчизни"

Запитання 13

Визначте головний прийом зображення психологічного стану скаліченого війною юнака в оповіданні "Подорожній,коли ти прийдеш у Спа..."

варіанти відповідей

внутрішній монолог

діалог

психологічний паралелізм

Запитання 14

Заголовком твору «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Генріха Белля став уривок з епіграми давньогрецького поета про битву:

варіанти відповідей

а) ущелині Парку Зайон ;


б) в каньйоні Вердон;


в) в Глен-Каньйоні;


г) у Фермопільській ущелині.

Запитання 15

Головний герой остаточно переконується, що після поранення потрапив у рідну школу, коли, лежачи на ношах, бачить... 

варіанти відповідей

портрет

на дошці в кабінеті малювання власноруч написані слова: "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

картину

малюнок

Запитання 16

Чому для назви твору автор використав епітафію "Подорожній,коли ти прийдеш у Спарту..."


варіанти відповідей

через співчуття до героя свого оповідання

автор співчуває усім загиблим

щоб підкреслити героїзм загиблих

як пророцтво щодо долі випускників гімназії

Запитання 17

Заголовок твору - це уривок із епіграми давньогрецького поета Семоніда Креоського "Подорожній, коли ти прийдеш у Спарту..." Кому присвячено цей напис

варіанти відповідей

ста солдатам

трьомстам спартанцям

 героям Крут

 партизанам

Запитання 18

«Над дверима зали малювання, висіла величезна мармиза _______”. Кого? 

варіанти відповідей

Зевса

 Меркурія

 Франциска

 Гітлера

Запитання 19

Яку премію отримав Г. Белль "за творчість, у якій поєднується широке охоплення дійсності з мистецтвом творення характерів і яка стала значним внеском у відродження німецької літератури"? 

варіанти відповідей

премію Гете

Нобелівську премію

Дублінську літературну премію

Пулітцерівську премію

Запитання 20

Чому головний герой побачив своє відображення у склі лампочки "маленького, ніби вкороченого, угорі, в ясному склі лампочки — такий куценький, білий, вузький сувій марлі, неначе химерний, тендітний кокон"?

варіанти відповідей

 у головного героя була гарячка через поранення

через тяжке поранення був перев'язаний марлею

 скло лампочки викривлювало реальні об'єкти

Запитання 21

Що символізувала остання фраза головного героя?

варіанти відповідей

сум за щасливими шкільними роками

прагнення швидше повернутися на фронт

 надію на швидке одужання

 безнадійний пошук минулого в момент втрати майбутнього

Запитання 22

Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя, тому що...

варіанти відповідей

 він є типовим представником воєнного покоління

 війна калічить, «пожирає» всіх без винятку

 перед лицем смерті все це зайве

Запитання 23

Що стало з хлопцем після закінчення операції?

варіанти відповідей

Він втратив розсуд та збожеволів

Він позбувся ноги та рук

Повернувся до своеї родини

Здоровий та щасливий пішов далі на війну

Запитання 24

Коли мерців залишили внизу, інших понесли до зали малювання. Цих інших назвали 

варіанти відповідей

 "героями"

  "загиблими"

 "рештою"

 "померлими"

Запитання 25

"Подорожній, коли ти прийдеш у Спа....." за жанром


 

 

 

варіанти відповідей

повість

оповідання

новела

 притча

Запитання 26

Тема оповідання

варіанти відповідей

опис пораненого юнака, який потрапляє у власну гімназію, перетворену на шпиталь і намагається зрозуміти, де він.

спогади пораненого юнака про роки навчання у гімназії, про свїх вчителів, улюблені предмети.

зображення системи виховання в школах гітлеровської Німеччини.

опис останніх днів другої світової війни через спогади пораненого юнака.

Запитання 27

В чому полягає ідея твору?

варіанти відповідей

Війна антигуманна і протиприродна.

Треба завжди пам'ятати уроки історії.

Уславлення героїзму молодої людини, що жертвує собою.

Уславлення подвигу воїнів-спартанців.

Запитання 28

Якого символічного значення набуває в оповіданні той факт, що дія відбувається у школі?


 

варіанти відповідей

Тут виховується почуття любові до "нижчих" рас.

У школі учням прищеплювалася беззастережна віра в ідеали добра і краси.

Тут розпочалося формування свідомості молоді у потрібному тоталітарному

режимові напрямкові.

Школа виховувала справжніх патріотів своєї країни.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест