ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА. ЗАГАЛЬНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРИРОДИ ЗЕМЛІ

Додано: 12 жовтня 2020
Предмет: Географія, 11 клас
Тест виконано: 150 разів
12 запитань
Запитання 1

. Природний комплекс — це

варіанти відповідей

поєднання компонентів природи зв’язок між якими здійснюється людиною

поєднання компонентів природи: гірських порід, води, повітря, організмів, де зміна одного компонента призведе до знищення комплексу

поєднання компонентів природи: гірських порід, води, повітря, організмів, ґрунту, де зміна одного компонента спричиняє зміни інших та усього комплексу загалом

гірські породи, вода, повітря, організми, ґрунт певної території

Запитання 2

Максимально горизонтальну зональність простежують у межах

варіанти відповідей

великих рівнин

плоскогірних територій

міжгірних улоговин

низовин

Запитання 3

Географічні пояси — це

варіанти відповідей

повітряна оболонка Землі, що здіймається до висоти 50-55 км

закономірна зміна природних компонентів та природних комплексів з піднесенням у гори від їхнього підніжжя до вершин

закономірна зміна природних компонентів і природних комплексів у напрямку від екватора до полюсів залежно від розподілу тепла й вологи

найбільші зональні складові географічної оболонки

Запитання 4

За протяжністю межі географічної оболонки співпадають з межами

варіанти відповідей

літосфери

біосфери

атмосфери

гідросфери

Запитання 5

Головна закономірність поширення природних зон на Землі

варіанти відповідей

змінюються від поверхні Землі до нижніх шарів атмосфери

змінюються від нульового до 180-го меридіану

змінюються від екватора до полюсів

змінюються від поверхні Землі до її ядра

Запитання 6

Чинники, від яких у першу чергу залежать кількість й особливості висотних поясів у горах

варіанти відповідей

географічне положення гір та їх висота

чергування гірських хребтів та улоговин

кількість і вид опадів

господарська діяльність людини

Запитання 7

Головна причина формування широтної зональності


варіанти відповідей

значна протяжність материків з сходу на захід

наявність гір і рівнин

нерівномірний розподіл сонячної енергії по широті внаслідок кулястої форми Землі та зміна кута падіння сонячних променів на земну поверхню

господарська діяльність людини

Запитання 8

Географічна оболонка — це


варіанти відповідей

оболонка Землі, в межах якої стикаються, взаємно проникають один в одного та взаємодіють нижні шари атмосфери, верхні шари літосфери, вся гідросфера й біосфера

поєднання взаємопов’язаних компонентів природи (гірських порід і мінералів, повітря, води, ґрунту, рослин і тварин) на певній території

цілісне й закономірне поєднання всіх природних компонентів (гірських порід, рельєфу, приземного шару повітря, поверхневих і підземних вод, ґрунтів, рослин і тварин)

найбільші зональні природні комплекси, які у вигляді смуг простягаються у широтному напрямі та змінюють один одного від екватора до полюсів

Запитання 9

Азональність — це


варіанти відповідей

розподіл компонентів природи і ландшафтних компонентів по висоті

поширення певних природних явищ, незалежно від зональних особливостей даної території

поширення певних природних компонентів залежно від зонального розподілу тепла й вологи

розподіл компонентів природи і ландшафтних компонентів від західного до східного узбережжя материків по відповідних широтних смугах

Запитання 10

Географічні закономірності — це


варіанти відповідей

нестійкі взаємозв’язки між географічними об’єктами та явищами

тривалі стійкі взаємозв’язки між географічними об’єктами та явищами

взаємозв’язки між географічними об’єктами та явищами

тимчасові взаємозв’язки між об’єктами та явищами

Запитання 11

Закономірна зміна природних компонентів і природних комплексів від підніжжя до вершин гір


варіанти відповідей

широтна зональність

висотна поясність

цілісніть

ритмічність

Запитання 12

Одна з причин формування парникового ефекту на планеті


варіанти відповідей

підвищення вмісту вуглекислого газу в атмосфері

висаджування лісосмуг

розширення площ, зайнятих кар’єрами

розширення безвідходного виробництва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест