Гейміфікація

Додано: 28 жовтня
Предмет: Інформатика
10 запитань
Запитання 1

Що таке гейміфікація?

варіанти відповідей

а) Процес навчання через гру

б) Використання ігрових елементів в неігрових контекстах


в) Розробка відеоігор

г) Всі варіанти вірні

Запитання 2

Який з наступних елементів не є частиною гейміфікації?

варіанти відповідей

а) Балли

б) Винагороди

в) Складні алгоритми

г) Конкурси

Запитання 3

Які з наведених переваг є результатом використання гейміфікації у навчанні?


варіанти відповідей

а) Підвищення мотивації

б) Зниження інтересу

в) Неправильне розуміння матеріалу

г) Всі варіанти вірні

Запитання 4

Яка з наступних платформ є прикладом використання гейміфікації у навчанні програмування?


варіанти відповідей

а) Microsoft Word

б) CodeCombat

в) Photoshop

г) Excel

Запитання 5

Як можна виміряти успішність впровадження гейміфікації у навчальний процес?

варіанти відповідей

а) За допомогою опитувань учнів

б) За результатами тестів

в) За активністю учнів

г) Всі варіанти вірні

Запитання 6

Яка з наведених характеристик гейміфікації є найважливішою для залучення учнів?

варіанти відповідей

а) Візуальні ефекти

б) Соціальна взаємодія

в) Простота гри

г) Змістовність навчального матеріалу

Запитання 7

Який з елементів гейміфікації допомагає оцінювати прогрес учнів?

варіанти відповідей

а) Лідерборд

б) Винагороди

в) Відгуки

г) Усі варіанти вірні

Запитання 8

Які фактори можуть вплинути на ефективність гейміфікації у навчанні?


варіанти відповідей

а) Стиль навчання учнів

б) Тема навчання

в) Кількість учнів у групі

г) Усі варіанти вірні

Запитання 9

Яка психологічна теорія лежить в основі гейміфікації?

варіанти відповідей

а) Теорія множинного інтелекту

б) Теорія мотивації

в) Психологія гейміфікації

г) Соціокультурна теорія

Запитання 10

Який з нижче перерахованих елементів зазвичай використовується для стимулювання учнів до участі у навчальному процесі?

варіанти відповідей

а) Нагороди

б) Програми лояльності

в) Обмеження часу

г) Всі варіанти вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест