Гіпотези виникнення життя на Землі

Додано: 8 лютого 2023
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 3 рази
10 запитань
Запитання 1

Гіпотеза, відповідно до якої, все живе на Землі створено Богом

варіанти відповідей

Самозародження

Креаціонізм

Стаціонарного стану

Запитання 2

Абіогенез - це ідея виникнення життя з неживого матеріалу. Який експеримент Ван-Гельмонта (на його думку) довів, що абіогенез можливий

варіанти відповідей

Експеримент з кип'ятінням води і пропусканням її через спеціальну трубку повітря з різними мікроорганізмами

Експеримент з мулом, з якого зароджувалось життя

Експеримент з шафою, брудною сорочкою та зерном

Запитання 3

Гіпотеза, яка свідчить про спонтанне зародження живого із неживого

варіанти відповідей

Самозародження

Біогенез

Панспермія

Запитання 4

Теорія, згідно якої життя існувало вічно

варіанти відповідей

Стаціонарного стану

Гіпотеза Луї Пастера

Релігійна гіпотеза

Запитання 5

За гіпотезою Опаріна-Холдейна зародження життя на Землі відбулося внаслідок

варіанти відповідей

Глобального потепління

Самозародження

Внаслідок зниження температури на Землі нижче 100 градусів

Запитання 6

Яка з наведених нижче гіпотез має численні науково-дослідні підтвердження

варіанти відповідей

Креаціонізму

Опаріна-Холдейна

Панспермії

Запитання 7

Древньогрецький філософ Емпедокл в своїх працях писав про створінь, які утворилися з окремих частин різних істот. Як він називав цих створінь?

варіанти відповідей

Мінотаври

Сирени

Химери

Запитання 8

Гіпотеза, за якою життя занесене на нашу планету іншими цивілізаціями

варіанти відповідей

Панспермія

Живої сили

Самозародження

Запитання 9

Абсолютний вік Землі становить

варіанти відповідей

6,4 млрд років

3,5 млрд років

4,5 млрд років

Запитання 10

Для чого Луї Пастер у своїх дослідах використовував м'ясний та дріжджовий бульйони?

варіанти відповідей

Щоб довести, що при кип'ятінні всі живі мікроорганізми гинуть

Щоб відкрити стерилвзацію

Щоб довести, що зародження живого із неживого є неможливим

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест