Глобальні загрози, породжені діяльністю людини. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки. Екологічне законодавство

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 753 рази
12 запитань
Запитання 1

Сучасні глобальні екологічні загрози зумовлені 

варіанти відповідей

втручанням у природу задля задоволення особистісних потреб людини

зміною клімату на планеті

антропогенним втручанням у природу задля задоволення зростаючої потреби людства в ресурсах

Запитання 2

Причинами погіршення стану екології є (оберіть декілька варіантів)

варіанти відповідей

зростання кількості мегаполісів

споживання людством мінеральних ресурсів

поява науки "екологія"

збільшення енерговитрат

швидкий приріст населення

ринкова економіка

Запитання 3

Сучасна світова спільнота у природокористуванні воліє дотримуватись принципу 3R . Оберіть три твердження

варіанти відповідей

Кожен із нас має брати на себе відповідальність за використання будь-яких нових досягнень науки та інженерії у професійній діяльності та повсякденному житті.

Будьте стриманими у придбанні одягу, предметів домашнього вжитку тощо.

Формування екологічно свідомого мислення 

Намагайтеся повторно використовувати посуд (наливати у меншу пляшечку воду для пиття з великої тощо), передавати одяг, який уже не носите, тим, кому він потрібен. У сільській місцевості відходи продуктів харчування та інші органічні залишки можна використовувати як компост.

Сортуйте відходи, відділяйте для відправлення на переробку: пластмасу, папір, скляні пляшки, металічні вироби.

Запитання 4

Глобальна небезпека це

варіанти відповідей

така ситуація, що загрожує економічній та політичній ситуації певної країни чи регіону

така ситуація, що охоплює значні території, навіть країни та континенти і для розв’язання якої необхідні спільні дії всіх потерпілих

така ситуація, що охоплює значну територію країни, через що порушується життєдіяльність значної частини населення

Запитання 5

Екологічні глобальні проблеми

варіанти відповідей

Ресурс прісної води


Збільшення населення

Атмосферні зміни

Земельний ресурс


Ресурс світового океану


Утилізація відходів


Війни та міждержавні конфлікти

Запитання 6

ООН вибрала девізом XXI століття фразу Патріка Геддеса «Думай глобально, дій локально!» Говорить про:

варіанти відповідей

рівень та якість законодавства держава

формування екологічно свідомого мислення та споживацької культури 

стан екології у певній державі

Запитання 7

Екологічним слідом називають

варіанти відповідей

слід, який залишає по собі людина у певній екосистемі

міру споживання поновлюваних природних ресурсів людиною, групою людей, країною

кількість природних ресурсів, які використовує людина для того чи іншого виду діяльності

Запитання 8

Екологічно свідома людина (обери варіанти,якими ти керуєшся і вважаєш правильними)

варіанти відповідей

Споживає мудро.

Відмовляється від одноразових пластикових пакетів та посуду

Береже воду.

Економить папір.

Береже енергію.

Віддає перевагу натуральній косметиці

Відмовляється від фастфуду

Вирощує квіти, саджає дерева

Запитання 9

Міжнародне екологічне право регулює налічує тисячі документів, що регулюють суспільні відносини

варіанти відповідей

природоресурсні

міжконфесійні

природоохоронні

із забезпечення екологічної безпеки

міжособистісні

економічні

Запитання 10

Екологічне законодавство України містить

варіанти відповідей

27 законів

22 закони

56 законів

17 законів

Запитання 11

До якого рівня загрози належить:"порушення правил поведінки на воді, пожежа в помешканні, харчове отруєння, травмування, дорожньо-транспортна пригода, порушення правил користування Інтернетом"?

варіанти відповідей

Глобальний

Регіональний

Особистісний

Національний

Запитання 12

До якого рівня загрози належить: "нестача чистої питної води, зміна клімату, порушення озонового шару Землі, забруднення навколишнього середовища, нераціональне використання природних ресурсів, зростання кількості населення"?

варіанти відповідей

Глобальний

Національний

Особистісний

Регіональний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест