гмо

Додано: 23 травня 2023
Предмет: Біологія, 9 клас
Копія з тесту: гмо
Тест виконано: 175 разів
16 запитань
Запитання 1

Термін «генетично модифіковані продукти» (генетично модифіковані організми) найчастіше застосовується стосовно до ......., які вирощуються для споживання в їжу людьми або тваринами, застосовуючи при цьому найсучасніші методи в молекулярній біології.

варіанти відповідей

мікроорганізмів;

тварин;

рослин;

грибів.

Запитання 2

Причини,що сприяли створеннюГМО:

варіанти відповідей

розвиток науки генетики;

зростання чисельності населення;

забезпечення населення планети їжею;

випадкова мутація.

Запитання 3

Аргументи на користь ГМО:

·                  



варіанти відповідей

 ГМО не були достатнім чином протестовані.

Генетичні технології допомагають збирати багатший урожай, використовувати менше добрив, пестицидів, отримувати продукти з великою кількістю поживних речовин.                

Перенесення генів при генної інженерії більш непередбачуваний, ніж при природному схрещуванні.

Технології ГМО дозволяють створити потрібний генотип негайно, в поточному поколінні.

Запитання 4

Вперше трансгенні пррдукти були розроблені в :

варіанти відповідей

Китаї;

Росії;

США;

Японії.

Запитання 5

Перша ГМ- мавпа з'явилася після того, як в організм її матері було введено ген...:

варіанти відповідей

вівці;

краба;

медузи;

миші.

Запитання 6

Це ГМО, отриманий поєднанням:

варіанти відповідей

яйцеклітини людини і ядра клітини свині;

ядра людської клітини і яйцеклітини свині;

ядра клітини мавпи і яйцеклітини свині;

ядра клітини свині і яйцеклітини мавпи;

Запитання 7

Трансгенні організми:

варіанти відповідей

мають видалену частину зайвих генів

містять чужорідні гени

размноження партеногенетичне

отримані лабороторно з однієї клітини

Запитання 8

........ інженерія, може вивести рослину з точними бажаними рисами дуже швидко та точно.

варіанти відповідей

Генетична...

Тканинна..

Молекулярна....

Клітинна..

Запитання 9

Причини,що сприяли створенню ГМО:

варіанти відповідей

зростання чисельності населення;

забезпечення населення планети їжею;

випадкова мутація.

розвиток науки генетики;

Запитання 10

Вирощування генетично модифікованих продуктів допоможе :

варіанти відповідей

виключити використання хімічних пестицидів ;

зменшити вартість урожаю.

одержати незвичні організми;

збільшити використання хімічних речовин;

Запитання 11

Більшість хвилювань щодо генетично модифікованої їжі стосуються: загрози :   

   

варіанти відповідей

довкіллю, ризикe для здоров’я людей та впливу на економіку.  

 впливу на економіку.     

довкіллю, ризикe для здоров’я людей ;

довкіллю;     

Запитання 12

Загроза ГМО для довкілля, на думку захисників довкілля:

варіанти відповідей

«супербудяки» ;

«рослини -мутанти»;

зменшення ефективності пестицидів; 

стійкість проти засухи та солі. 

Запитання 13

Загроза для життя людини на думку захисників довкілля:

варіанти відповідей

 алергенність;

невідомий вплив на життя людини;. 

отруйність.

небажана передача гену;

Запитання 14

Вплив ГМО на економіку, на думку захисників споживача:

варіанти відповідей

збільшиться прірва між заможними та бідними;

зростання бідності.

спад економіки;

висока ціна на продукцію;

Запитання 15

Аргументи на користь ГМО:

·                  



варіанти відповідей

Генетичні технології допомагають збирати багатший урожай, використовувати менше добрив, пестицидів, отримувати продукти з великою кількістю поживних речовин.    

Технології ГМО дозволяють створити потрібний генотип негайно, в поточному поколінні.

Перенесення генів при генної інженерії більш непередбачуваний, ніж при природному схрещуванні.

 ГМО не були достатнім чином протестовані.

Запитання 16

Аргументи проти ГМО:


варіанти відповідей

 Генетично модифіковані продукти містять нові білки, які можуть викликати алергічну реакцію у людей, навіть в тих випадках, якщо не було алергії на вихідні компоненти.

Дослідження на щурах показали, що ГМО можуть становити небезпеку.

Без генної інженерії людство може опинитися в глухому куті.

Традиційна селекція — повільний процес, тому як потрібні покоління, перш ніж буде досягнутий бажаний результат.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест