Прочитайте рядки з новели "Intermezzo" М. Коцюбинського.
Врешті стаю. Мене спиняє біла піна гречок, запашна, легка, наче збита крилами бджіл. Просто під ноги лягла співуча арфа й гуде на всі струни. Стою і слухаю.
Наявність зорових, нюхових і слухових образів в уривку - яскрава ознака
Композиційною особливістю новели "Intermezzo" М.Коцюбинського є
Герой новели «Іntermezzo» відреагував на газетну звістку про повішених («ряд білих мішків») так:
Розв’язка сюжету новели «Іntermezzo» звучить у словах:
Кульмінаційним моментом у композиції новели «Іntermezzo» є
Прочитайте наведений уривок:
"Признаюсь - заздрю планетам: вони мають свої орбіти, і ніщо не стає їм на дорозі. Тоді як на своїй я скрізь і завжди стрічаю ....."?
Продовженням цих рядків є слово
Твір «Intermezzo»
Слово «інтермецо» з італійської перекладається як
Ліричний герой новели «Іntermezzo» не може бути
«Ми таки стрілися», - говорить ліричний герой у новелі М.Коцюбинського «Іntermezzo», маючи на увазі
Витончене відтворення особистих вражень та спостережень, мінливих відчуттів і переживань є основою такого естетичного напряму
Жанрова особливість твору «Intermezzo»
Ліричний герой новели «Іntermezzo» найбільше заздрить:
У новелі М.Коцюбинського «Іntermezzo» йдеться про:
Під поняттям ліричний герой розуміємо:
«Теплий цілющий напій», який дарує сонце, у новелі М.Коцюбинського «Іntermezzo» порівнюється з:
Михайла Коцюбинського називають
Присвята новели «Intermezzo»
Новела "Intermezzo "- це роздуми про
Елементом драматичного твору в новелі є
У рядках твору Здавалось, город витягує в поле свою залізну руку за мною і не пускає використано художній засіб
До "мінорних" дійових осіб новели належать (належить)
Епізод
Прощайте. Йду поміж люди.Душа готова, струни тугі, наладжені, вона вже грає...
є
Елементами лірики в новелі є всі ознаки, окрім
Новела М. Коцюбинський «Іntermezzo» стала відгуком на
До "дійових осіб" твору НЕ належить
За формою викладу матеріалу новела "Intermezzo" -це
Стосовно новели "Intermezzo" неправильним є твердження
Сіра маленька пташка, як грудка землі, низько висіла над полем. Тріпала крильми на місці напружено, тяжко і важко тягнула вгору невидиму струну від землі аж до неба. Струна тремтіла й гучала. Тоді, скінчивши, падала тихо вниз, натягала другу з неба на землю…
У цьому описі пташка «єднала небо із землею» в
На початку новели та в її фіналі наявний такий образ, як
Серед кличок вівчарок у новелі НЕ було такої, як
Серед дійових осіб новели не було такої, як
Селянину, якого зустрів ліричний герой, належать усі репліки, ОКРІМ
У новелі основним об’єктом зображення є
Продовженням рядка:
"Затулю вуха, замкну свою душу i буду кричати: ......" є
Лишилось тiльки ще спакуватись… Се було одно з тих незчисленних "треба", якi мене так утомили i не давали спати.
Такий початок має
Так, ти стаєш мені на дорозі і уважаєш, що маєш на мене право. Ти скрізь. Се ти одягла землю в камінь й залізо, се ти через вікна будинків — тисячі чорних ротів — вічно дихаєш смородом .... Як звірина. Скрізь я стрічаю твій погляд ....
В уривку йдеться про
Я утомився.
Мене втомили .....
Продовженням цих рядків є слово
Десять чорних кімнат, налитих пітьмою по самі вінця. Вони облягають мою кімнату. Я зачиняю двері, наче боюся, що світло лампи витече все крізь шпари. От я і сам. Навкруги ні душі.
В уривку йдеться про
В уривку поезії Максима Рильського:
Він ходив полями і гаями,
Він любив, він жив, горів, творив,
Кононівськими пройшов ланами
І зустрів він «мужика» між нив, –
ідеться про
Про кого йдеться: "Трепов! Оверко! Пава! Чотири пальці у рот - і дикий степовий свист. Біжать.."
Укажіть,який художній прийом використовує автор у рядках
"На небі сонце -серед нив я"
Що повторював ліричний герой, зустрівши селянина?
Стосовно новели неправильним є твердження:
Скільки дітей було в селянина?
До зорових образів новели належать усі, ОКРІМ
До слухових образів новели належать усі, ОКРІМ
"Людей їдять пранці, нужда, горілка, а вони в темноті жеруть один одного. Як нам світить ще сонце і не погасне? Як можемо жити?"
У цих рядках нема
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома