Яку проблему НЕ порушує автор у творі "Місто"
"— Чи ба! Та вона ж отруїлась!
— Вмерла? — спитав Степан.
— Як єсть померла, — спочутливо відповіла жінка. — Царство їй небесне." Діалог йде про
Що задумав зробити Степан після раптової зустрічі з Ритою?
Події в житті головного героя роману розгортаються в такій послідовності:
Місто не дало Степану Радченку
За родовою ознакою твір "Місто"
Як Степан зреагував на зустріч з Надійкою в дорозі?
Покидаючи будинок Гнідих, Степан …
Вибравшись від Гнідих, Степан розпочинав кожен новий день з того, що …
Після того, як Максиму стало відомо про стосунки матері зі Степаном, він …
Продовжіть думку Степана: «Не ненавидіти треба місто, а …»
З експозицією роману "Місто" пов'язано уривок
Кульмінацією в романі "Місто" є
Сільську ментальність втілено в образі
Вишуканість і самозакоханість - це риси
Літературним ім′ям Степана Радченко було
Укажіть, де вперше поселився в місті Степан Радченко.
Кому Степан запропонував вийти заміж?
Яким видом транспорту Степан дістався до Києва?
Скільки років було Степану?
На яку тему Степан писав твір на іспиті?
Коли герой відчув себе приниженим і знищеним?
Степан читав лекції з
Як звали сина Тамари Василівни?
Після того, як Степан зробив Зосьці пропозицію руки і серця, він...
Якою була колишня мрія Степана?
Постійно жила в Харкові, танцювала в балеті...
Як склалися подальші стосунки Степана з Надією (В.Підмогильний "Місто") ?
В. Підмогильний започаткував в українській літературі
Скільки епіграфів має роман "Місто" В. Пімогильного?
Степан називає Тамару Василівну Гніду?
Словами На зріст був високий тілом, міцно збудований та смуглий на обличчі...Темне волосся він одкидав назад ,як багато хто із селюків і дехто тепер з поетів описано
Роман "Місто" закінчується реченням
За жанром роман "Місто":
У житті Степана Радченка жінки з'являлися в такій послідовності:
Що у романі "Місто" головний герой , змінює "завойовуючи " місто?
У романі В.Підмогильного "Місто" яскраво виявляється світовий мотив:
До якого міста вирушив Степан Радченко ?
"Мале на зріст - йому якраз під пахви, в плескуватому капелюшкові...Вона зиркнула з-під лоба на юнака, руку свою прибрала і йшла далі своїм чітким, майже військовим кроком" - це..."
"Божественним" Степана Радченка називала
Валер'ян Підмогильний - представник
Слова із роману В. Підмогильного "Місто": " Як можна бути вільним, Евкріте, коли маєш тіло" є
Вставте пропущене ім*я "Гидким злочином уявлялось йому обернути блакитнооку (...) в куховарку, прибиральницю, в охоронця пісного добробуту".
Темою твору В. Підмогильного «Місто» є:
Про кого сказано " В її умінні любити не було нічого штучного, хоч слово "любов" було найулюбленішим її жартом ... Ніколи ні про що серйозно не казала , ніколи не турбувала його своєю душею..."
Прочитайте рядки з роману В. Підмогильного «Місто».
...Любив книжки, як може їх любити той, хто з них почерпнув не тільки перше знання про світ, а й захоплення ним — для того книжка лишається вічним, мінливим і живим добродієм.
В уривку йдеться про
"Перша ознака культурної людини" (за романом "Місто") - це знати
«Хлопець побачив на порозі жінку в широкій червоній хустці, що ховала її постать аж до колін. Це була вона, тільки страшенно змінена, майже спотворена, але в чім саме, він ще не міг сказати. Навіть голос її якось інакше бринів, — якось прикро, певно, погордо. Вона злякала його своєю появою, своєю постаттю, церемонністю й глузливим поглядом».
Наприкінці роману ми бачимо такою
Який розмір стипендії призначили Степану?
Тема Степанових оповідань
Хто не захотів прочитати рукопис першого оповідання?
Композиція роману "Місто"
Перше оповідання Степана Радченка було про
Ця ілюстрація відповідає
Укажіть правильну послідовність подій у романі "Місто".
Укажіть правильні відповідності (декілька): персонаж - вид діяльності.
Укажіть неправильні відповідності (декілька): портрет - персонаж.
Ніколи ще не був такий принижений та знищений. Почуття, що з дому він виходив пишним Стефаном, а вертатись має затюканним Степаном, не хотіло його покидати.
Про яку подію йдеться в уривку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома