Скоротіть дріб
Скоротіть дріб
Спростіть вираз m + 3–(2m–5).
Купили 5 кг цукерок за ціною a грн за 1 кг і 3 кг цукерок за ціною b грн за 1 кг. Запишіть у вигляді виразу вартість покупки
Розвязати рівняння 3x2 -(2x2-6x)-(x2-15)=x
Знайдіть швидкість автобуса, якщо за 8/9 годин він проїхав 72км.
На рисунку зображено графік руху велосипедиста. Скориставшись графіком, визначте, яку відстань подолав велосипедист після зупинки.
У першому ящику в 5 разів більше яблук, ніж у другому. Якщо з першого ящика взяти 25 кг, а в другий покласти ще 15 кг, то в обох ящиках яблук стане порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку?
Знайдіть корінь рівняння -7х=0,49
Стілець, початкова ціна якого становила 240 грн, двічі подорожчав, причому кожного разу на 50 %. Скільки тепер коштує стілець?
Турист пройшов 20 км, що становить 4/5 всього маршруту. Яка довжина маршруту?
Товар коштував 140 грн. Через деякий час його ціна збільшилась на 35 грн. На скільки відсотків підвищилася ціна товару?
Округліть число 18,486 до десятих.
Знайди відповідь на запитання задачі.
Під час акції в магазині Наталка придбала шоколадку за 10 грн, що у 2 рази дешевше, ніж до акції. Визнач, якою була ціна шоколадки спочатку.
У магазині молодіжного одягу діє акція: при покупці двох однакових футболок за другу платять на 40% менше від ціни першої. За дві футболки, придбані в цьому магазині під час акції, Микола заплатив 200 грн. Скільки б заплатив Микола, якби купив лише одну футболку?
У магазині діє акція, якщо купуєш дві шоколадки, то одну отримуєш в подарунок. Скільки шоколадок можна купити на 110 гривень, якщо вартість однієї 15 гривень?
Спростіть вираз m + 3–Іm–5І,якщо m< 5
Знайти натуральні числа
Запишіть число в стандартному вигляді 0,00000027.
Яке з поданих чисел записано в стандартному вигляді?
Обчисліть значення виразу
Знайдіть значення виразу
Виконайте обчислення та запишіть результат у стандартному вигляді
Запишіть дробом 25%
Яке число потрібно додати до 125063. щоб число ділилося на 9?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома