1.Серед групи дзвінких і глухих приголосних вибрати тільки дзвінкі: (г), (т), (м), (дж), (л), (ф), (д), (р), (ш), (т).
2. Серед групи дзінких і глухих приголосних вибрати тільки глухі: (д), (к), (ш), (с), (л), (дз), (ч), (х)
3. Вибрати слова, у яких усі приголосні дзвінкі:
дзига, парта, школярі, осінь, зима, листопад, грудень
4. Вибрати слова, у яких усі глухі:
книжка, качка, рибка, хустка, шапка, олівець, котик
5. Поставити потрібні приголосні у словах:
гри..ки, годівни..ка, горо..ці, ду..ки, сте..ка, бері..ка.
6. Пригадаємо речення, що воно виражає?
7. Поставити потрібні розділові знаки в кінці речень.
Біля вікна росте калина
Де ти живеш
Петрику, полий квіти
8. Спробуйте визначити головні слова у реченні.
Сердитий вітер гойдає дерева.
9. Визначити спільну частину у словах:
клен, кленовий, кленок
ряд, рядок, рядочок
віз, візник, візок
виліт, політ, літак
10. За поданими ознаками доберіть назви предметів.
Білий, твердий, солодкий.......
Чисте, свіже, прозоре .......
Білий, пухнастий, холодний .........
Яскраве, кругле, палюче ........
11. Знайдіть слово, у якому звуків більше, ніж букв:
тюльпан, малята, щітка, доля, учитель
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома