Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації

Додано: 28 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 28 разів
28 запитань
Запитання 1

Що таке колористика?

варіанти відповідей

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Запитання 2

Що таке дизайн?

варіанти відповідей

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу

новий метод проектування виробів промислового виробництва, упровадження якого повинне забезпечувати високу якість продукції

Запитання 3

Бренд це?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Запитання 4

Комп'ютерна графіка

варіанти відповідей

це наука, що вивчає методи і засоби створення та обробки зображень за допомогою програмно-апаратних обчислювальних комплексів

спеціалізована програма, призначена для створення та обробки векторних зображень

вільно поширюваний редактор векторної графіки

Запитання 5

Що є найменшим об'єктом растрового зображення?

варіанти відповідей

біт

байт

примітив

піксель

Запитання 6

Як називається популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників?

варіанти відповідей

 реклама

стиль

попит

тренд

Запитання 7

Поняття «фірмовий стиль» тісно пов’язане з термінами:

варіанти відповідей

бренд

брендування

брендінг

брейк

Запитання 8

Основні складові фірмового стилю:


варіанти відповідей

розмір шрифту

фірмові кольори

логотип

слоган

Запитання 9

Це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.



варіанти відповідей

брендінг

логотип

товарний знак

бренд

Запитання 10

Причини виникнення брендингу:


варіанти відповідей

поява великої кількості товарів-аналогів на ринку

розвиток технологій

необхідність спрощення вибору

бажання змін

Запитання 11

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який повністю дублює відомі бренди

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

який схожий на інші бренди

Запитання 12

Переваги бренду:

варіанти відповідей

прив’язаність до своїх власників

забезпечує збільшення прибутковості

дозволяє пізнавати товар, відрізняти його від подібних товарів

виступає гарантом якості

Запитання 13

Види товарних знаків:

варіанти відповідей

абревіатура

рисунок

логотип

фірменні знаки з логотипом

Запитання 14

Ім`я бренду повинно бути:

варіанти відповідей

довгим

емоційним

коротким

благозвучним

Запитання 15

Графіка - це...

варіанти відповідей

поняття, яке означає певний історичний рівень розвитку суспільства, творчих сил і здібностей людини, втілений у типах і формах організації життя.

вид образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого і чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору.

Наука про найзагальніші закони розвитку природи, суспільства та мислення.

Всі відповіді вірні.

Запитання 16

Як називають звід законів, правил і норм оформлення тексту, заснованих на вивченні сприйняття набору читачем?

варіанти відповідей

Типографіка

Каліграфія

Запитання 17

Шрифт або кілька шрифтів, що мають стилістичне єдність накреслення та складається з набору знаків називають ...

варіанти відповідей

Шрифтом

Гарнітурою

Стилем

Шрифтовою парою

Запитання 18

Як називається висота букви, що включає в себе нижні і верхні виносні елементи

варіанти відповідей

Гарнітура

Інтерліньяж

Кегль

Кернинг

Запитання 19

Яку кількість шрифтів використовувати?

варіанти відповідей

не більше 3-х накреслень

тільки три

тільки шрифтові пари

тільки однієї гарнітури

Запитання 20

При створенні реклами стали використовувати закони:

варіанти відповідей

фізики

психології

логіки

реклами

математики

Запитання 21

При виборі засобів реклами рекламодавець враховує не тільки те, де буде розміщена реклама, а й …

варіанти відповідей

кого хочемо охопити

величину бігборда

телеканал чи радіопрограма

де користувач знаходяться

що являє собою інформація

коли і де її краще розмістити

Запитання 22

Тенденція, тенденційність (від лат. tendo — направляю, прагну) — можливість тих чи інших подій розвиватися в даному напрямку.


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 23

Основні риси сучасної реклами:

варіанти відповідей

Не особистий характер – не особисто від продавця, а від різного роду посередників (ЗМІ)

Одностороння направленість рекламного звернення

Невизначеність виміру ефекту реклами

Суспільний характер

Платна форма розповсюдження

Запитання 24

Які програми призначені для професійного опрацювання фотографій?

варіанти відповідей

Adobe Photoshop 

Microsoft Office Word

Paint 

Запитання 25

Як називається інструмент, який дозволяє залити зображення двома плавно переходящими один в одного кольорами?

варіанти відповідей

Банка краски.

Заливка.

Градієнт

Візерунок

Запитання 26

Що за інструмент?

варіанти відповідей

Кадрування

Виділення

Штамп

Лассо

Градієнт

Запитання 27

Що за інструмент?

варіанти відповідей

Логотип.

Трапеція.

Текст.

Штамп.

Запитання 28

Види комп’ютерної графіки:


варіанти відповідей

растрова

векторна

фрактальна

тривимірна

візуальна

аудіальна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест