Графічний інтерфейс користувача. Прикладний програмний інтерфейс

Додано: 23 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 219 разів
10 запитань
Запитання 1

Для створення мовою Python проєкту з вікнами потрібно приєднати до проєкту модуль 

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 2

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root= Tk()

root.title ('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

Запитання 3

Який із операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root= Tk()

root.title ('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

Запитання 4

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

варіанти відповідей

config()

geometry()

pack()

Запитання 5

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label? Вкажіть декілька відповідей.

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 6

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 7

Створити новий об'єкт типу Button, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 8

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 9

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 10

Розмістити Button у вікні

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест