Графічний інтерфейс мовою Python (Вікно. Подія. Кнопка. Напис. Поле) Налагодження проєкту

Додано: 2 травня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 170 разів
16 запитань
Запитання 1

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

from tkinker import*

from math import *

from turtle import *

Запитання 2

Оберіть команду для створення вікна

варіанти відповідей

Window=Tk()

Window=Bg()

Window=Buttton()

Window=Lable()

Запитання 3

Оберіть команду, що задає заголовок вікна

варіанти відповідей

root.title("Заголовок")

root.geometry("Заголовок")

root.resizable("Заголовок")

root['bg']="Заголовок"

Запитання 4

Оберіть команду для задання зеленого кольору фону вікна

варіанти відповідей

root['bg']='green'

root['bg']='blue'

root.title('green')

root.geometry('green')

Запитання 5

З вікном, кнопкою, написом, полем можно пов'язати обробник деякої події, використовуючи метод...

варіанти відповідей

bind()

раck()

place()

focus_set()

Запитання 6

Оберіть команду для відображення вікна повідомлення:

варіанти відповідей

messagebox.showinfo("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.info("Заголовок","Повідомлення")

showinfo.messagebox("Заголовок","Повідомлення")

messagebox.show("Заголовок","Повідомлення")

Запитання 7

Оберіть команду для задання функції (обробника подій)

варіанти відповідей

def f (event):

for f (event):

if f (event):

from f (event):

Запитання 8

Процес пошуку логічних помилок у проєкті з використанням тестових наборів вхідних даних називається:

варіанти відповідей

тестування проекту

налагодження проекту

інтерпретацією проекта

коригування проекту

Запитання 9

Оберіть команду для задання кнопки з написом "Колір" та кольором фону зеленим

варіанти відповідей

b1=Tk(text='Колір', background='green')

b1=Button(text='Колір', background='green')

b1=messagebox(text='Колір', background='green')

b1=Button(text='Колір', foreground='green')

Запитання 10

Призначення програми-інтерпретатора:

варіанти відповідей

почергово аналізує команди проєкту на наявність синтаксичних помилок

перекладає з мови Python на мову команд, які може виконати процесор

знаходить та виправляє синтаксичні помилки

створює мовою Python проект з вікнами

Запитання 11

Подія, що означає натиснення будь-якої клавіші на клавіатурі

варіанти відповідей

Click

DblClick

MouseMove

KeyPress

Create

Close


Запитання 12

У загальному вигляді команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root, має такий вигляд:

варіанти відповідей

root.bind('<подія>', <ім'я_обробника_події>)

rootbind('<подія>', <ім'я_обробника_події>)

root.bind('<подія>', <ім'я_обробника_події

root.bind <подія> <ім'я_обробника_події>

Запитання 13

Процес виправлення помилок у проекті називається:

варіанти відповідей

налагодженням проєкту

тестуванням проєкту

додання коментарів

інтерпретацієй проєкту

Запитання 14

Оберіть елементи керування які можна використовувати для виведення результатів

варіанти відповідей

entry()

label()

button()

bind().

Запитання 15

Оберіть елемент керування Кнопка

варіанти відповідей

Button()

Label()

Entry()

Canvas()

Запитання 16

Оберіть елемент керування Напис

варіанти відповідей

Button()

 Entry()

Label()

 Canvas()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест