Графічний інтерфейс, основні компоненти програми.

Додано: 10 травня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 165 разів
12 запитань
Запитання 1

Для чого використовують метод geometry?



варіанти відповідей

  Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта.

 Для вставлення потрібних розмірів вікна програми та його розміщення відносно екрана.

 Для встановлення власних розмірів для кнопки.

Запитання 2

Оберіть команду підключення модуля для створення графічного інтерфейсу




варіанти відповідей

  from turtle import *

  from math import *

 from tkinker import*

Запитання 3

Оберіть команду для створення вікна

 

варіанти відповідей

  Window=Lable()

  Window=Buttton()

 Window=Bg()

 Window=Tk()

Запитання 4

Оберіть команду, що задає заголовок вікна

варіанти відповідей

 

  

варіанти відповідей

  vikno.resizable("Заголовок")

  vikno['bg']="Заголовок"

vikno.geometry("Заголовок")

vikno.title("Заголовок")

Запитання 5

Оберіть команду для задання функції (обробника подій)

варіанти відповідей

  from f (event):

  if f (event):

  for f (event):

 def f (event):

Запитання 6

Оберіть команду для задання кнопки з написом "Колір" та кольором фону зеленим

варіанти відповідей

варіанти відповідей

  b1=Button(text='Колір', foreground='green')

  b1=messagebox(text='Колір', background='green')

  b1=Button(text='Колір', background='green')

 b1=Tk(text='Колір', background='green')

Запитання 7

Оберіть команду (кілька), яка запрограмує запуск функції click_f натисканням кнопки bt1

варіанти відповідей

  b1=Button(text='Запуск', foreground=click_f)

  b1=Tk(text='Запуск', command=click_f)

  b1.config(command=click_f)

 b1=Button(text='Запуск', command=click_f)

Запитання 8

Оберіть команди, які задають розміри кнопки

варіанти відповідей

  padx='3'

width='10'

  font='16'

 height='5'

Запитання 9

Оберіть команду для створення напису "Введіть своє прізвище" 14 розміром шрифту

варіанти відповідей

  label1 = Entry(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

  label1 = Button(text='Введіть своє прізвище', font = 14) 

  label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', size = 14) 

 label1 = Label(text='Введіть своє прізвище', font = 14)   

Запитання 10

Оберіть команду для розташування кнопки bt1 у точці (10, 120)

варіанти відповідей

  bt1.place(x=120, y=10)

  bt1.pack(x=10, y=120)

 button1.place(x=10, y=120)  

bt1.place(x=10, y=120)

Запитання 11

Оберіть команду для створення текстового поля

варіанти відповідей

  entry1=Tk()

 entry1=Button()

  entry1 = Label() 

 entry1 = Entry()

Запитання 12

Встановіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми.

А) wind.mainloop()

Б) wind.geometry ("300x100")

В) wind=Tk()

Г) from tkinter import *

варіанти відповідей

  А, Б, В, Г

  Г, А, Б, В

  Г, В, А, Б

 Г, В, Б, А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест